آخرین خبرها

باشگاه تراختور: سازمان لیگ رسما عذرخواهی و جبران خسارت کند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
باشگاه تراختور: سازمان لیگ رسما عذرخواهی و جبران خسارت کند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: باشگاه تراختور آزربایجان با صدور بیانیه ای ضمن اینکه از سازمان لیگ ایران خواسته است که بصورت رسمی از هواداران عذرخواهی کند، خواستار جبران خسارات مادی و معنوی وارده شده است.  

 به گزارش گوناز تی وی به نقل از سایت رسمی باشگاه تراختور آزربایجان، این بیانیه یک پیام بسیار مهم به فوتبال دوستان داشت ، آن هم اذعان به اشتباه .. اذعان به اشتباهی که سرنوشت قهرمان لیگ چهاردهم ایران را تغییر داد و سرمایه های مادی و معنوی زیادی را در باشگاه تراختور آزربایجان سوزاند . سرمایه هایی که برای تحقق رویاهای یک ملت هزینه شده بود . دل هایی که بی دلیل شکستند و هنوز بعد از گذشت نزدیک به یک ماه مرحمی برای آنها فراهم نگردیده است . آن هم در باشگاهی که قدم به قدم برای پیشرفتش برنامه ریزی شده است و با روند روبه رشد خود پله های ترقی را از لیگ یک تا کنون که بعنوان قطب فوتبال کشور ایران مطرح می باشد طی نموده است .

در طی جلسه اخیر اعضای هیئت مدیره باشگاه در چهار بند به شرح زیر خواستار احقاق حقوق از دست رفته تیم شدند

1.فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ایران بعنوان متصدیان اصلی برگزاری مسابقات لیگ برتر با عنایت به خسارت های مادی و معنوی که به هواداران پرشمار و باشگاه مردمی تراختور وارد کرده اند باید رسما از هواداران این باشگاه عذر خواهی نمایند و باتوجه به اینکه خود نیز در بیانیه منتشره به نقش پر رنگ سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران در حوادث اخیر اذعان داشته اند می بایست خسارت های مادی و معنوی وارده و اشتباهات خود را جبران نمایند .

2.بر اساس بیانیه منتشره که در آن محکومیت های عاملین قطعی نبوده باید مسئولین مربوطه نسبت به صدور حکم نهایی و قطعی اقدام نمایند تا بلکه ذره ای از خسارت های معنوی وارده به پیکره هواداران بی بدیل تیم فوتبال این باشگاه و جامعه فوتبال جبران گردد زیرا اتفاقات جمعه تلخ لیگ برتر تنها دل تراختور دوستان را به رنج نیاورد بلکه تمامی ایران و عاشقان حقیقی فوتبال را رنجیده خاطر نمود .

3.از استاندار محترم ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران ،مدیران اجرایی اداره کل ورزش و جوانان استان ، هیئت فوتبال و دیگر مسئولین ذیربط مجدانه خواستاریم تا حصول نتیجه نهایی در جهت تحقق عدالت پیگیر امر باشند و در مقابل تضییع حقوق مادی و معنوی از دست رفته باشگاه مردمی تراختور کوتاه نیایند چراکه وزیر محترم ورزش ایران به صراحت فرمودند :" اگر حقی ضایع شده باشد باید برگردد و تصمیم عادلانه گرفته شود ".

4.از رئیس جمهور محترم مجدانه می خواهیم تا حصول نتیجه قطعی پیگیر اتفاقات تلخ استادیوم سهند باشند و نسبت به جبران زیان های مادی و معنوی وارده به باشگاه مردمی تراختور اقدام نمایند و با تکیه به فرمایشات خودشان که" دیگر تراختور تنها تعلق به شما مردم آزربایجان ندارد بلکه متعلق به ایران است. تیمی که آرزوی قهرمانی آن را در مسابقات آسیایی داریم" از این تیم به طور کامل حمایت فرمایند . چراکه هیئت مدیره این باشگاه با گذر از مشکلات عدیده تیمی قدرتمند را برای کسب قهرمانی راهی این مسابقات کرده بود که با مسامحه و کوتاهی های صورت گرفته رویای همگان بر باد رفت و شیرینی اتفاقات خوب تبریز به تلخی در خاطر همه ماندگار شد .

هیئت مدیره باشگاه تراختور علی رغم نامهربانی های صورت گرفته مجدانه پیگیر احقاق حقوق از دست رفته باشگاه می باشد و برای آماده سازی تیمی قدرتمند کمر همت را بسته تا انشاالله تیمی در خور نام تراختور و هواداران پرشمار آن روانه مسابقات لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نماید تا برای قهرمانی در رقابت ها مردانه بجنگد و به حق مسلم خود که شایسته رسیدنش بود دست پیدا کند.

 

گوناز تی وی

H.M

 

 

اخبار منتخب

Most Read