آخرین خبرها

ارمنستان سه روستای آزربایجان را به آتش کشید

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
ارمنستان سه روستای آزربایجان را به آتش کشید

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: نیروهای ارتش ارمنستان شب گذشته سه روستای آزربایجان از توابع منطقه "آغ دام" واقع در "قره باغ" اشغالی را به آتش کشیدند.

به گزارش گوناز تی وی، خبرگزاری رسمی و دولتی آزربایجان گزارش داده است، نیروهای ارمنستان، اراضی روستاهای "ساریجالی"، "کنگرلی" و "قاراقاشلی" منطقه "آغ دام" واقع در "قره باغ" اشغالی را به آتش کشیدند.

آتش سوزی در زمان کوتاه حدود ۱۰ هکتار از اراضی آزربایجان که تحت اشغال ارمنی ها میباشد را دربرگرفته است.

بنا به گزارش خبرگزاری دولتی جمهوری آزربایجان، ارمنی ها چندین بار دست به چنین اقدامی زده اند.

گفتنی است از زمان یورش وحشیانه ارمنی های افراطی به منطقه قره باغ و نسل کشی خوجالی، تا کنون ۴ بار قطعنامه از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ارمنستان به امضا رسیده و علاوه بر متجاوزگر شناخته شدن ارمنستان از سوی این نهاد و کشورهای جهان، از ارمنی های افراطی خواسته شده که خاک آزربایجان را تخلیه کند.

اما سران ارمنستان تا کنون با حمایت روسیه و جمهوری اسلامی به هیچ کدام از قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد عمل نکرده است.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read