آخرین خبرها

مسمومیت شماری از زائران عربستانی در مشهد/ فوت ۴ زائر بر اثر مسمومیت

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
مسمومیت شماری از زائران عربستانی در مشهد/ فوت ۴ زائر بر اثر مسمومیت

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: دیروز یکشنبه(۱۷ خرداد) ۲۳ زائر عربستانی در یکی از هتل های مشهد مسموم شده و به بیمارستان امام رضای این شهر منتقل گردیدند اما سه نفر از این زائران فوت کردند.

به گزارش گوناز تی وی، دیروز "عبدالله بهرامی" رئیس بیمارستان امام رضای مشهد از مسمومیت ۲۳ زائر عربستانی و فوت ۳نفر از آن‌ها خبر داده بود که با انتقال سه کودک دیگر به بیمارستان که علائم مسمومیت داشته اند، شمار مسموم شدگان به ۳۶ نفر افزایش یافته است.

گفته میشود حدود ۲۰ تن از مسموم شدگان کودک و نوجوان بودند که سه کودک و یک نوجوان جان خود را از دست داده اند.

حسن هاشمی وزیر بهداشت ایران، درباره این حادثه بیان داشته که، عامل این مسمومیت‌ها سمی بوده که برای سمپاشی اتاق‌های هتل محل اقامت زائران استفاده شده بود.

رئیس اتحادیه هتل داران نیز از پلمپ شدن هتلی  که کاروان زائران عربستانی در آن اقامت داشتند و مسمومیت ها در آن اتفاق افتاده، خبر داده است.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read