آخرین خبرها

یورش ماموران امنیتی به منزل غلام قلیزاده در اورمیه

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
یورش ماموران امنیتی به منزل غلام قلیزاده در اورمیه

Gunaz.tv

 گوناز تی وی: ماموران امنیتی-اطلاعاتی ایران بعد از بازداشت و انتقال آقای غلام قلیزاده به بازداشتگاه، به منزل شخصی این فعال ملی-مدنی آزربایجانی یورش برده اند.

به گزارش گوناز تی وی، حوالی ساعت 20:00 شب گذشته (یکشنه 17 خرداد)، ماموران امنیتی رژیم ایران به خانه آقای غلام قلیزاده در شهر اورمیه یورش برده اند.

ماموران بعد از بررسی و تفتیش منزل، برخی از اشیاء شخصی و خانوادگی از جمله لپ تاپ و کامپیوتر، دوربین، موبایل و کتاب ها را با خود برده اند.

ماموران امنیتی-اطلاعاتی با رفتاری زننده و خشن سعی کرده اند که فرزندان آقای غلام قلیزاده را هراسان و نگران کرده و جو ترسناکی را به وجود بیاورند.

آقای غلام قلیزاده فعال ملی-مدنی آزربایجان جنوبی صبح دیروز (یکشنبه 17 خرداد 1394) در منزل شخصی خود در اورمیه از طرف نیروهای اطلاعاتی-امنیتی ایران بازداشت شده است. در حین دستگیری وی درگیری و ضرب و شتم توسط نیروهای امنیتی-اطلاعاتی نیز گزارش گردیده است.

 پیشتر این فعال ملی-مدنی در 7 تیر 1392 به همراه 35 فعال دیگر در حین حرکت به سوی دامنه کوه سهند برای بزرگداشت مراسم روز جهانی منع شکنجه نیز دستگیر شده بود.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read