آخرین خبرها

عضو هیئت رئیسه فدراسیون: فغانی قهرمانی را از تبریزی ها گرفت

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
عضو هیئت رئیسه فدراسیون: فغانی قهرمانی را از تبریزی ها گرفت

Gunaz.tv

گوناز تی وی: علیرضا فغانی، داور دیدار تراختور-نفت در آخرین بازی لیگ برتر چهاردهم ایران با قضاوتی مغرضانه تمامی زحمات یکساله تراختور و طرفدارانش را به باد داده و قهرمانی را به سپاهان هدیه کرد . این داور تاکنون با محرومیتی مواجه نشده و از طرفداران آزربایجانی نیز عذرخواهی نکرده است.

به گزارش گوناز تی وی به نقل از فارس، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور ایران گفت:" فغانی به علت اشتباهات تاثیرگذارش باید از هواداران تیم تراختور عذرخواهی کند". شهرام دبیری امروز اظهار داشت:" اشتباهات تاثیرگذار علیرضا فغانی داور بازی تیم‌های تراختور با نفت تهران، قهرمانی را از تیم تبریزی گرفته و به نظر من فغانی باید از هواداران تیم تراختور معذرت خواهی کند". وی گفت:"قطع به یقین هواداران فهیم تراختور که بارها با شعار "عیبی‌یوخ"، فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشتند، این بار نیز با سعه‌صدر با این موضوع برخورد کرده و با عیبی‌یوخ دیگر فغانی را مورد ببخش قرار خواهند داد". عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد:"هفته گذشته طی نامه‌ای به کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت رئیسه برای بررسی وقایع بازی تراختور با نفت در تبریز شدم". دبیری افزود:" در نامه دیگری به رئیس‌جمهور محترم از ایشان درخواست کمک 100 میلیارد ریالی برای تیم تراختور کردم که امیدوارم با این درخواست موافقت شود و تیم تراختور بتواند با بودجه مناسب برای فصل بعدی بسته شده و هم در لیگ برتر و در هم در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا نماینده شایسته‌ای برای آزربایجان باشد".

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read