آخرین خبرها

آزربایجان در زمینه انرژی در عراق سرمایه گذاری میکند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
آزربایجان در زمینه انرژی در عراق سرمایه گذاری میکند

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: جمهوری آزربایجان با بهره برداری از برخی چاههای نفت عراق در زمینه انرژی در این کشور سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش گوناز تی وی، "سوکار" شرکت دولتی نفت آزربایجان درتلاش است با گسترش فعالیتهای تجاری خود در عراق، بهره برداری از برخی چاههای نفت عراق را بر عهده گرفته و در این مناطق اقدام به احداث تاسیسات نماید.

این درحالیست، "ناطق علیف" وزیر انرژی آزربایجان از تفاهم دو کشور آزربایجان و عراق در زمینه بهره برداری آزربایجان از برخی چاههای نفتی عراق خبر داده است.

وی اظهار داشته که، امضای قرارداد مربوط به سرمایه گذاری آزربایجان در پروژه های نفت و گاز عراق، گامی در جهت محکم شدن پایه های همکاری دو کشور در زمینه همکاری در موضوعات انرژی است.

بنا به گفته وزیر انرژی آزربایجان، قرارداد سرمایه گذاری آزربایجان در پروژه های نفت و گاز عراق، توسط "عادل عبدل المهدی" وزیر نفت این کشور در بیست و دومین نمایشگاه نفت و گاز خزر به امضا رسیده است.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read