آخرین خبرها

حمله لفظی فغانی به ملت آزربایجان

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
حمله لفظی فغانی به ملت آزربایجان

Gunaz.tv

گوناز تی وی: علیرضا فغانی به عنوان داور دیدار تراختور-نفت، یک تنه جام قهرمانی لیگ برتر چهاردهم ایران را از تراختور آزربایحان گرفته و به اصفهان فرستاد. علیرضا فغانی که شایعاتی نیز در خصوص محرومیت وی انتشار یافته است، ممنوع المصاحبه است اما برادر وی آقای محمدرضا فغانی در مصاحبه ای که روز گذشته انجام داده، به ملت آزربایجان حمله لفظی کرده است.

به گزارش گوناز تی وی، محمدرضا فغانی در گفت و گو با کاپ، درباره اتفاقات پیش آمده برای علیرضا فغانی بعد از دیدار تراختور و نفت اظهار داشت:"این مسائل هیچ تاثیری روی روحیه علیرضا نداشته است".

وی اضافه کرده است که "متاسفانه برخی افراد دنبال فرافکنی هستند و عوام می دانند که فغانی مقصر اصلی ماجراهای تبریز نبوده است".

وی درباره اشتباهات فغانی در بازی مذکور تاکید کرد:"هر آدمی اشتباهاتش را قبول می کند و علیرضا نیز از این قاعده مستثنی نیست اما درباره صحنه ای که آندو اخراج شد باید بگویم که صد درصد به درستی چنین تصمیمی گرفته شد. حالا همه می گویند چرا آندو اخراج شده، آیا به بازیکن میلیاردی و کاپیتان تیم ملی هم می گویند چرا کاری کردی که اخراج شوی؟ درباره پنالتی که روی بازیکن تراختور رخ داده، نیز باید بگویم تشخیصش برای هر داوری سخت بود اما به هر حال علیرضا قبول دارد که اشتباه کرد".

فغانی در خصوص اینکه شاید برادرش دیگر نتواند پایش را در تبریز بگذارد،با حمله لفظی به ملت آزربایجان، گفت:"خب دیگر به تبریز نرود، چه می شود؟ 20 شهر دیگر تیم دارند. اصلا من اگر جای برادرم بودند دیگر بازی تبریز می دادند، می گفتم به این شهر نمی روم. اگر غیرت و تعصب آذری زبانان این است، علیرضا دیگر به تبریز نمی رود".

برادر فغانی درباره شایعه محرومیت 2 تا 6 ساله برادرش خاطرنشان کرد:"ایرادی ندارد، محرومش کنند".

وی اضافه کرد:"علیرضا هیچ نگرانی ندارد. او امشب به ژاپن می رود و بعد از آن هم در مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا قضاوت می کند".

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read