آخرین خبرها

چهار شهروند آمریکایی در اسارت شبه‌نظامیان حوثی

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 چهار شهروند آمریکایی در اسارت شبه‌نظامیان حوثی

Gunaz.tv

گوناز تی وی:  روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" گزارش داده است که که حوثی های  یمن ‌چند شهروند آمریکایی را در زندان‌های خود اسیر کرده‌اند.

روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" در گزارشی نوشته است که که چهار شهروند آمریکایی در زندان‌های شبه‌نظامیان حوثی یمن‌ در نزدیکی صنعا، پایتخت یمن،، پایتخت این کشور به سر می‌برند. گفته می‌شود که سه نفر از این شهروندان آمریکایی در امر تجارت فعالیت می‌کرده‌اند و نفر چهارم تابعیت مضاعف آمریکایی و یمنی داشته است. "واشنگتن پست" همچنین نوشته است که دولت آمریکا تا کنون موفق به آزادی این شهروندان از زندان‌های یمن نشده، زیرا این کشور با شورشیان شبه‌نظامیان حوثی یمن ‌ارتباطی ندارد. نماینده وزارت امور خارجه آمریکا با تایید این خبر اعلام کرد که این وزارت‌خانه همه سعی خود را برای آزادی شهروندان آمریکایی از زندان شبه‌نظامیان حوثی به کار برده است. نماینده وزارت خارجه آمریکا در ادامه گفت که به خاطر حفظ حریم خصوصی این شهروندان حاضر نیست اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر کند.

همزمان با این خبر یکی از نمایندگان دولت یمن که به خاطر درگیری‌های موجود در این کشور در ریاض، پایتخت عربستان سعودی اقامت دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رویترز اعلام کرد که گفت‌وگوهایی میان شبه‌نظامیان حوثی یمن ‌و مقامات آمریکا برای پایان درگیری های خونین در یمن، در سلطان‌نشین عمان آغاز شده است.

گوناز تی وی

H.M

 

 

اخبار منتخب

Most Read