آخرین خبرها

ارمنی های افراطی در ماه گذشته ۷۲۸ بار نقض آتش بس کردند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
ارمنی های افراطی در ماه گذشته ۷۲۸ بار نقض آتش بس کردند

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: طی ماه می سالجاری میلادی، نیروهای نظامی ارمنستان در خط مقدم ۷۲۸ بار آتش بس را نقض کرده و به سوی نیروهای آزربایجان آتش گشودند.

به گزارش گوناز تی وی، وزارت دفاع آزربایجان اعلام کرده که، نیروهای نظامی ارمنستان در طول ماه می سالجاری میلادی در خط مقدم ۷۲۸ بار آتش بس را نقض کرده و به سوی نیروهای آزربایجان آتش گشودند که با آتش نیروهای نظامی آزربایجان جواب ارمنی های افراطی داده شده است.

بر اساس اعلام وزارت دفاع جمهوری آزربایجان، بیشترین تعداد نقض آتش بس از سوی ارمنی های افراطی مربوط به منطقه "آغ دام" میباشد که ۲۰۴ بار نقض آتش بس ثبت شده است.

بعد از "آغ دام"، منطقه "فوضولی" است که ۱۵۱ بار نقض آتش بس ثبت شده است.

کمترین تعداد نقض آتش بس از سوی ارمنی های افراطی نیز مربوط به منطقه "گوی گول" میباشد که از این منطقه فقط ۲ بار به سوی نیروهای آزربایجان آتش گشوده شده است.

در ماه می گذشته همچنین یک سرباز ارمنی به دلیل بیماری و یک سرباز نیز در حین پست هلاک شده اند.

ارتش آزربایجان در ماه می هیچ گونه زخمی یا شهید نداده است.

گفتنی است ارمنی های افراطی در ماه آوریل سالجاری نیز ۵۷۵ بار به سمت نیروهای آزربایجان آتش گشوده بودند که سربازان شجاع آزربایجان جواب قاطعی به نیروهای ارمنی دادند.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read