آخرین خبرها

احتمال حضور دو بازیکن از برزیل و ژاپن در تیم تراختور آزربایجان

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
احتمال حضور دو بازیکن از برزیل و ژاپن در تیم تراختور آزربایجان

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: تونی اولیویرا که روز دوشنه برای امضای دوباره سرمربیگری تیم تراختور آزربایجان به تبریز سفر خواهد کرد، دو لیست از بازیکنان جدید تیم تراختور برای حضور در فصل آینده لیگ فوتبال ایران به باشگاه تراختور ارائه کرده که وی خواستار جذب یک بازیکن دیگر از برزیل و یک بازیکن از ژاپن را شده است.

به گزارش گوناز تی وی، سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراختور آزربایجان با بیان اینکه لیست را از تونی اولیویرا گرفته‌ایم که وی دو لیست به باشگاه داده است ادامه داد:" از روزی که حالمون بهتر و شرایط روحیمان بهتر شده برای فصل بعد آغاز به کار کردیم و در حال رایزنی هستیم".

وی گفت:" احتمال دارد یک بازیکن برزیلی و یک بازیکن خارجی دیگر را نیز جذب کنیم و با توجه به خواهرخواندگی با فوتبال ژاپن و حذف محدودیت بازیکن‌گیری، احتمال دارد از این کشور بازیکن جذب کنیم".

به گفته مدیرعامل باشگاه تراختور، شاهین ثاقبی، پور رحمت‌الله و سامان نریمان‌جهان و سه نفر دیگر هنوز سربازی‌شان باقی مانده است و همچنان در تیم تراختور حضور خواهند داشت، اما حامد لک سربازی‌اش به اتمام رسیده و دیگر در تراختور نخواهد بود.

وی در مورد وضعیت هدایت تیم تراختور نیز گفته:" قرار است تونی دوشنبه و یا سه‌شنبه به تبریز سفر کند تا در مورد فصل آینده صحبت کنیم و بعد از توافقات کلی کار خود را آغاز کنیم".

عباسی تصریح کرد:" همچنین دو اردوی خوب پیش از آغاز فصل خواهیم داشت که احتمالا یکی در تورکیه خواهد بود و در آنجا با تیم‌هایی که حضور دارند بازی خواهیم کرد و خود کیفیت آن تیم برایمان مهم است".

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read