آخرین خبرها

دوچرخه سوار تبریزی فاتح مرحله دوم تور دوچرخه سواری آزربایجان شد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
دوچرخه سوار تبریزی فاتح مرحله دوم تور دوچرخه سواری آزربایجان شد

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: رکابزن شهرداری تبریز فاتح مرحله دوم از سی امین دوره تور دوچرخه سواری آزربایجان گردید.

به گزارش گوناز تی وی، مرحله دوم، سی امین دوره تور دوچرخه سواری آزربایجان که در مسیر ۱۹۱ کیلومتری سرعین ـ تبریز برگزار شد صفرزاده با زمان پنج ساعت و ۳۵ دقیقه و ۵۲ ثانیه زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان عبور کرد و فاتح این مرحله شد.

مهدی سهرابی از پتروشیمی تبریز و حسین ناطقی از سپاهان اصفهان با پنج ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده های دوم و سوم این مرحله جای گرفتند.

در مجموع تیمی دو مرحله، شهرداری تبریز با ۱۶ ساعت و ۴۷ دقیقه و ۴۷ ثانیه در مکان نخست جای دارد و پیشگامان کویر یزد و پتروشیمی تبریز نیز با چهار ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول در رده های بعدی هستند.

پیراهن طلایی این مرحله به الکساندر شوشنو از قزاقستان با زمان ۹ ساعت و سه دقیقه و ۹ ثانیه رسید و پیراهن امتیازی نیز با هشت امتیاز و برتری رکابزن آسیا نیز به این دوچرخه سوار رسید.

مرحله سوم این رقابت ها فردا در مسیر تبریز ـ اورمیه و به مسافت ۱۴۴.۴ کیلومتر برگزار می شود.

سی امین دوره تور دوچرخه سواری آزربایجان در شش مرحله و با حضور ۱۳ تیم خارجی و پنج تیمی داخلی در استان های آزربایجان شرقی، آزربایجان غربی و اردبیل در حال برگزاریست و دوازدهم خردادماه جاری به پایان می رسد.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read