آخرین خبرها

ایران هسته ای هزار برابر از داعش خطرناک تر است

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 ایران هسته ای هزار برابر از داعش خطرناک تر است

Gunaz.tv

گوناز تی وی: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل معتقد است که ایران در صورت دستیابی به سلاح اتمی، از دولت اسلامی نیز بسیار خطرناک تر خواهد بود.

روزنامه "الحیات" چاپ لندن در گزارشی به ادعاهای "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل درباره خطر توافق هسته ای ایران با کشور های 1+5 پرداخت و نوشت:" ا گر قدرت های بزرگ جهان به ایران اجازه دهند به سلاح اتمی دست پیدا کند، به مراتب خطرناکتر و مخرب‌ تر از داعش خواهد بود".

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو در دیدار با "بیل کاسیدی" سناتور آمریکایی در مقایسه ایران و گروه دولت اسلامی گفت:" ایران که اولین کشور تروریست در روزگار ما محسوب می شود و به اندازه داعش وحشت انگیز است، اگر بتواند به سلاح هسته ای دست پیدا کند، صد برابر و حتی هزار برابر خطرناک تر و ویرانگر تر از این گروه خواهد شد".

نتانیاهو افزود:" به عقیده من توافق نامه ای که درباره برنامه هسته ای ایران در حال شکل گرفتن است، نه تنها راه را برای رسیدن ایران به بمب هسته ای هموار خواهد کرد، بلکه صندوق های ایران را از دهها میلیارد دلار پر خواهد کرد تا این کشور بتواند به سیاست تهاجمی خود در سرتاسر خاورمیانه ادامه دهد".

نخست وزیر اسرائیل از سناتور آمریکایی خواست برای جلوگیری از امضای توافق نامه هسته ای احتمالی بین ایران و گروه 1+5 وارد عمل شود.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read