آخرین خبرها

اعتراض کتبی ایران به عربستان بدلیل اثابت دو موشک

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
اعتراض کتبی ایران به عربستان بدلیل اثابت دو موشک

Gunaz.tv

گوناز تی وی : رژیم ایران بدلیل اثابت دو موشک عربستان بر نزدیکی سفارت رژیم ایران در صنعا مراتب اعتراض خود را به عربستان ابراز داشت

به گزارش گوناز تی وی وزارت خارجه ی رژیم با فراخواندن کاردار سفارتخانه ی عربستان مراتب اعتراض کتبی خود به عربستان را به اطلاع وی رساند

این وزارتخانه ابراز داشته است که "دیپلماتها و ساختمانهای دیپلماتیک یک کشور از هر گونه جنگی مصونیت دارد و اگر نیروهای ائتلاف در این مورد بی مسئولیتی انجام دهند مسئولیت عواقب آن بر عهده ی خودشان است"

رژیم ایران دو ماه پیش نیز بدلیل اثابت یک موشک به حریم سفارتخانه ی خود کاردار سفارت عربستان را فراخوانده و مراتب اعتراض خود را گوشزد نموده بود.

رژیم ایران در حالی از مصونیت ساختمانهای دیپلماتیک و خود دیپلماتها سخن می گوید که یکبار سفارت ایالات متحده و یکبار نیز سفارت انگلستان را در طهران اشغال نموده است و در مورد سفارت آمریکا به مدت 444 روز دیپلماتها را گروگان گرفته است.

گوناز تی وی

MA

 

اخبار منتخب

Most Read