آخرین خبرها

واکنش عضو هیئت مدیره تراختور نسبت به سخنان رئیس مافیای فوتبال ایران

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
واکنش عضو هیئت مدیره تراختور نسبت به سخنان رئیس مافیای فوتبال ایران

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: عضو هیئت مدیره باشگاه تراختور آزربایجان  نسبت به سخنان رئیس فدراسیون فوتبال ایران که گفته ، باشگاه تراختور مقصر اتفاقات است، واکنش نشان داده و گفته، کفاشیان چون در حال غرق شدن است برای نجات خود به هر چیزی دست می‌اندازد.

به گزارش گوناز تی وی به نقل از خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران، دارا غزنوی عضو هیئت مدیره باشگاه تراختور در خصوص اظهارنظر اخیر کفاشیان که اعلام کرده کادر فنی و سرپرستی تراختور در اتفاقات تبریز نقش داشته‌اند، گفت:" من برای کفاشیان احترام قائلم اما این اظهارنظر او غیرکارشناسی و غیرمسئولانه بوده است. او چون در حال غرق شدن است برای نجات خود به هر چیزی دست می‌اندازد".

وی افزود:" در واقع کفاشیان می‌خواهد نقص و ایرادات فدراسیون فوتبال را بر گردن باشگاه تراختور بیندازد. رئیس فدراسیون فوتبال با جزئیات بگوید که مسئولان تراختور چه تقصیری داشته و کجای کار کوتاهی کرده‌اند. چرا کفاشیان فرافکنی می‌کند"؟

عضو هیئت مدیره باشگاه تراختور تأکید کرد:" ما در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران تأکید کرده بودیم که چون علیرضا فغانی سابقه خوبی در قضاوت دیدارهای تراختور ندارد، او را برای داوری دیدار ما مقابل نفت انتخاب نکنند اما کفاشیان و مسئولان کمیته داوران کوچک‌ترین توجهی به درخواست ما نکردند. متأسفانه آنها کار را به جایی که نباید، کشاندند. دیدید که با این انتخاب به شعور مردم آزربایجان چگونه توهین شد و با احساسات آزربایجانی‌ها به چه شکل بازی کردند".

غزنوی با یادآوری اینکه فغانی در دیدار تراختور برابر سپاهان یک پنالتی نادرست برای زردپوشان اصفهانی گرفته و در دیدار سرخپوشان تبریزی برابر پرسپولیس از اعلام پنالتی به سود آنها خودداری کرده است، ادامه داد:" شما اگر شش بازی اخیر تیم سپاهان را بررسی کنید نقش فغانی را به خوبی می‌بینید. وقتی از دو هفته قبل از بازی در رسانه‌ها به بزرگنمایی در مورد فغانی می‌پردازند و آش پختن مادرزن یک داور را نشان می‌دهند به قول عباسی، مدیرعامل باشگاه تراختور هدف‌شان این است که وی را تبدیل به رستم کنند تا کسی نتواند علیه‌اش حرف بزند".

وی در مورد اظهارنظر اخیر حسین عسگری مبنی بر اینکه انتخاب دپارتمان داوری برای قضاوت بازی تراکتورسازی ـ نفت محسن تورکی بوده اما اصفهانیان این تصمیم را وتو و فغانی را انتخاب کرده است، گفت:" آفتاب آمد، دلیل آفتاب. وقتی مسئول دپارتمان داوری چنین اظهارنظری می‌کند دیگر چه می‌توانیم بگوییم"؟!

عضو هیئت مدیره باشگاه تراختور در پاسخ به این پرسش که "برای احقاق حق تیم تراختور و هواداران آن چه انتظاری دارید؟"، تأکید کرد:" به هر حال چیزی که مسجل شده این است که بازی دیگر تکرار نمی‌شود و قهرمانی در لیگ برتر هم نوش جان آنهایی که سپاهان را قهرمان کردند اما حداقل انتظار ما این است که فغانی به سزای عملش برسد و بالاترین محرومیت را برای او در نظر بگیرند تا شاید مرهمی باشد بر سینه سوخته آذری‌های عزیز و به ویژه هواداران تراختور".

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تونی در لیگ پانزدهم نیز سرمربی تراختور خواهد ماند، تصریح کرد:" بنده خدا تونی همچنان در کماست و برای اینکه از کما خارج شود او را به کشورش فرستادیم تا استراحت کند. هفته آینده هیئت مدیره باشگاه در این خصوص و مسائل مربوط به لیگ پانزدهم تشکیل جلسه می‌دهد تا زمان را از دست ندهیم. نظر من در خصوص ادامه همکاری با تونی کاملاً مثبت است. تا آنجا که اطلاع دارم سایر اعضای هیئت مدیره نیز چنین نظری دارند".

غزنوی در مورد اینکه آیا با یحی گل‌محمدی برای هدایت تراختور در فصل آینده صحبت شده است، گفت:" یحیی مربی بزرگی است و در عمل هم این موضوع را ثابت کرده است. امیدوارم موفقیت‌های گل‌محمدی به ویژه در فینال جام حذفی نیز ادامه داشته باشد اما تا آنجا که اطلاع دارم اولویت اصلی هیئت مدیره باشگاه تراختور ادامه همکاری با اولیویراست و نه تنها با گل‌محمدی بلکه با هیچ گزینه داخلی و خارجی دیگری مذاکره نکرده‌ایم".

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read