آخرین خبرها

ریاست دپارتمان داوری استعفا کرد/فغانی به کمیته داوران احضار شد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
ریاست دپارتمان داوری استعفا کرد/فغانی به کمیته داوران احضار شد

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: پس از اعتراضات چند روزه و درخواست های مکرر ملت بزرگ آزربایجان در خصوص برخورد با عوامل دسیسه ها گرها برای گرفتن جام قهرمانی از تراختور، ریاست دپارتمان داوری استعفا کرده و فغانی داور بازی تراختور و نفت که یکی از عوامل اصلی گرفته شدن قهرمانی از دست های تراختور بود، به کمیته داوران احضار شد.

به گزارش گوناز تی وی، فدراسیون فوتبال ایران که دشمن قسم خورده آزربایجان و ملت تورک است،اطلاعيه اى در سایت رسمی خود صادر کرده است.

متن اطلاعيه به اين شرح است:

با توجه به مشکلاتی که در فصل پیشین مسابقات ليگ برتر در فصل ۹۴ـ۹۳ و در بحث داوری رخ داد و فضای انتقادی که نسبت به داوری اين مسابقات بوجود آمد و همچنين با توجه به اشتباهات سهوی انجام شده در دیدار نهایی مسابقات ليگ برتر که بین تيم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران به وقوع پیوست، داور اين دیدار جهت رسیدگی به اشتباهات سهوی رخ داده، به کمیته داوران معرفی شد تا اين کميته تصميمات خود را در اين خصوص اخذ کند.

ضمنا با توجه به عدم هماهنگی بوجود آمده در یک سال گذشته بین کميته و دپارتمان داوری که موجب اشتباهات در داوری مسابقات شده است، حسین عسگری از سمت خود استعفا کرد و رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر و قدردانی از زحمات انجام شده توسط وی در مدت زمان حضورش در دپارتمان داوری، با استعفای حسین عسگری موافقت کرد.

این اطلاعیه پس از آن صادر شده است که امروز در خلال سفر حسن روحانی به تبریز، ملت تورک آزربایجان با در دست داشتن پرچم تراختور شعار " آزربایجان اویاخدی  تراختورا دایاخدی" یعنی آزربایجان بیدار است و پشتیبان تراختور است را به دفعات سر دادند.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read