آخرین خبرها

شورای شهر تبریز: تراختور از لیگ کناره‌ گیری کند،نمی گذارند ما قهرمان شویم

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
شورای شهر تبریز: تراختور از لیگ کناره‌ گیری کند،نمی گذارند ما قهرمان شویم

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: بعد از جریانات از قبل تعین شده توسط برخی افراد پشت پرده که برای گرفتن قهرمانی تیم تراختور آزربایجان که باعث رسوایی مقامات فدراسیون فوتبال ایران در سطح جهانی شد، شوررای شهر تبریز در بیان موضع خود نسبت به دسیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی، خواستار کناره گیری تیم تراختور آزربایجان از لیگ فوتبال ایران را شد.

به گزارش گوناز تی وی، محمد حسین جعفری، عضو شورای شهر تبریز و مدیرعامل سابق تراختور در صحن علنی شورا گفت:" جریانات جلوگیری از قهرمانی تراختور با به حاشیه بردن حبیب گردانی آغاز شد و در بازی آخر این بلاها را سر تراکتور آوردند".

وی ادامه داد:" باشگاه تراختور باید قبل از بازی، نسبت به انتخاب فغانی برای داوری این دیدار موضع گیری می‌کرد و تدابیر خاصی می‌اندیشید، با گذشت دو روز از این اتفاق تلخ هنوز کسی پاسخگو نیست، مردم آزربایجان کسی را می‌خواهند که حرفشان را به گوش مسئولان برساند".

احتشام حاجی پور، رییس شورای شهر تبریز نیز در این رابطه گفت:" بهتر است تراختور از لیگ برتر کناره‌گیری کند. دیگر بس است، نمی گذارند ما قهرمان شویم، خود من بعد از بازی داروی آرام بخش مصرف کردم، دیگر نمی‌خواهیم مردم به خاطر مسایل فوتبالی سکته کنند".

وی خواستار ورود مسئولان نظارتی ایران به اتفاقات این بازی شد و گفت:" روح مردم میلیونی آزربایجان از این اتفاق جریحه دار شد، شرافت و کرامت مردم را دست افراد معامله باز ندهید".

حبیب شیری آزر یکی دیگر از اعضای شورای شهر تبریز عنوان کرد:" از مردم آزربایجان تشکر می‌کنم که در طول دو روز گذشته صبر و درایتشان را نشان دادند و تسلیم بازی ناجوانمردانه نشدند".

وی گفت:" فدراسیون سیاسی و باندی فوتبال در چند سال گذشته همواره مانع موفقیت تیم‌های تبریزی شده و اتفاقات مشابهی بارها برای تیم‌های ماشین سازی، گسترش فولاد، شهرداری و تراختور اتفاق افتاده و معتقدم این اتفاقات سناریو فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از موفقیت تیم‌های آزربایجانی است".

شیری آذر تأکید کرد:" از مسئولان ورزش کشور تقاضا می کنم باند بازان فدراسیون فوتبال را اخراج کنند".

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read