آخرین خبرها

سرپرست تيم تراختور: سر تراختور را بریدند، می خواستند سپاهان قهرمان شود

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
سرپرست تيم تراختور: سر تراختور را بریدند، می خواستند سپاهان قهرمان شود

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: سرپرست باشگاه تراختور آزربایجان پس از بازی تراختور در مقابل نفت طهران که طی یک بازی کثیف از سوی فدراسیون رژیم ایران، جام قهرمانی از ملت آزربایجان گرفته شد، در یک اقدام قابل ستودنی انتقادهای شدیدالحنی را علیه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی کرد.

به گزارش گوناز تی وی، ايوب ذوالفقاری سرپرست باشگاه تراختور آزربایجان در واکنش به صحبت‌های بهروان مبنی بر اينکه تماشاگران تراختور تخلف کرده‌اند و بايد جريمه شوند، گفت:" کدام جريمه؟ بالاتر از گرفتن قهرمانی مگر جريمه‌ای داريم. از هيچ جريمه‌ای نميترسيم. اگر بخواهند جريمه کنند بايد کل فدراسيون را جريمه کنند. سر تراختور را در اين فصل بريدند".

ذوالفقاری گفت:" در صحنه‌ای که آندرانيک تيموريان را اخراج کردند، او مستحق اخراج نبود. کارت زرد اولی هم که فغانی به او داد، اشتباه بود. هفته بيست و پنجم ليگ برتر در بازی با سپاهان حق ما را گرفتند. در بازی پرسپوليس و سپاهان هم به نفع سپاهان سوت زدند. بازی راه آهن و سپاهان هم که فرهاد کاظمی گفته بود بازی را ميبريم، با سه گل بازنده شدند. معلوم است که می خواستند سپاهان قهرمان شود".

سرپرست تيم فوتبال تراختور با اعتراض به داوری فغانی گفت:" چيدمان داوری اين بازی بسيار بد بود. چرا ترکی را براي اين بازي انتخاب نکردند؟ چرا بايد ترکی سه‌ بار برای استقلال قضاوت کند و برای ما قضاوتی را انجام ندهد. فغانی بارها نشان داده که به ضرر تراختور سوت ميزند. فغانی پنالتی چهارم ما را نديد".

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read