آخرین خبرها

وزارت خارجه پاکستان: برگزاری انتخابات در اراضی اشغال شده آزربایجان، نقض آشکار قوانین بین المللی است

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
وزارت خارجه پاکستان: برگزاری انتخابات در اراضی اشغال شده آزربایجان، نقض آشکار قوانین بین المللی است

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: وزارت خارجه پاکستان در رابطه با برگزاری انتخابات واهی در قره باغ اشغالی واکنش نشان داده است.

به گزارش گوناز تی وی، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در نشست خبری خود با خبرنگاران، ضمن محکوم کردن برگزاری انتخابات سوم ماه می سالجاری میلادی از سوی ارمنی های افراطی در قره باغ اشغالی، گفت:"  برگزاری انتخابات در اراضی اشغال شده آزربایجان، نقض آشکار قوانین بین المللی است".

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان ادامه داد:" انتخابات قره باغ اشغالی، نقض آشکار حقوق بین المللی و نقض قطع نامه های صادر شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد را نشان میدهد".

این مقام عالی پاکستان افزود:" انتخابات همچنین نشان دهنده مانع پراکنی بر حل مناقشه قره باغ کوهستانی از طریق صلح میباشد".

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان بار دیگر تأکید کرد که دولت این کشور از تمامیت ارضی جمهوری آزربایجان حمایت میکند.

گفتنی است پاکستان بعنوان یک کشور مسلمان، از زمان آغاز اشغال قره باغ توسط ارمنی های افراطی، در کنار جمهوری آزربایجان قرار گرفته و بطوریکه تنها کشوری است در حمایت از آزربایجان، ارمنستان را بعنوان یک کشور مستقل به رسمیت نمیشناسد.

این درحالیست که رژیم فارس به اصطلاح اسلامی ایران، با وجود مسلمان و علی الخصوص اکثریت شیعه مذهب بودن جمهوری آزربایجان، در راستای سیاست های فاشیستی و ضد تورک و آزربایجانی خود همواره از ارمنی های افراطی حمایت کرده و در دیدار با مقامات رسمی ارمنستان ارمنی ها را برادر و همخون فارس ها قلمداد کرده اند.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read