آخرین خبرها

اردبیل: یک دانشجوی آزربایجانی خودکشی کرد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
اردبیل: یک دانشجوی آزربایجانی خودکشی کرد

Gunaz.tv

گوناز تی وی: یک دانشجوی آزربایجانی دانشگاه محقق اردبیلی با استفاده از قرص برنج اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست داده است.

به گزارش گوناز تی وی،گودرز صادقی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود:" این دانشجوی ترم دوم رشته مهندسی آب دانشکده فناوری‌های کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی با استفاده از قرص برنج اقدام به خودکشی کرده است".

 وی تصریح کرد:"این دانشجو ساعت 3.36 بامداد طی یک پیام کوتاه به خانواده خود با آنان خداحافظی کرده و پس از مصرف چهار عدد قرص برنج اقدام به این کار کرده است".

 صادقی خاطرنشان کرد:"پس از اطلاع مسوولین دانشگاه و خوابگاه، بلافاصله ساعت 4.02 بامداد این دانشجو توسط مسوولین شیفت شب دانشگاه به بیمارستان امام خمینی اردبیل منتقل می‌شود".

رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه حین انتقال به بیمارستان حال عمومی این دانشجو نسبتا مناسب بوده، ادامه داد:" پس از انتقال به بیمارستان نیز علی‌رغم تلاش پزشکان و عوامل بیمارستان و شست‌وشوی معده وی، جان خود را از دست داد".

این دانشجوی آزربایجانی اهل شهرستان خلخال استان اردبیل بود و دلایل این حادثه نیز فعلا مشخص نشده است.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read