آخرین خبرها

توهینی دیگر از سوی فاشیست های فارس علیه ملت تورک آزربایجان+ویدئو

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
توهینی دیگر از سوی فاشیست های فارس علیه ملت تورک آزربایجان+ویدئو

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: به دنبال اهانت چند روز پیش یک گروه به اصطلاح موسیقی به ملت بزرگ تورک آزربایجان جنوبی، اینبار یک فاشیست فارس طرفدار تیم استقلال، با تهیه یک ویدئو علناً ملت تورک و آزربایجان را مورد توهین قرار داده است.

به گزارش گوناز تی وی، بار دیگر یک ویدئو در فضای مجازی منتشر شده است که در این ویدئو فردی به نام معین الدین محمدی با الفاظی رکیک به مردم تورک آزربایجان و هواداران تیم تراختور آزربایجان توهین میکند.

این فرد از هواداران تیم استقلال می‌خواهد ضمن کنار گذاشتن اختلافات داخلی‌ یشان به ورزشگاه آماده و تیم خود را در مقابل دشمن خونی یشان یعنی‌ آزربایجانیها حمایت کنند.

همچنین در این ویدئو، حمایت از تیم استقلال، حمایت از تمامیت ایران قلمداد شده است و آزربایجان جنوبی و ملت تورک آزربایجان بعنوان دیو، دشمن بد ذات، دشمن ایران، لنگ پاره تبریز یاد شده است.

از نکات جالب توجه این ویدئو این است که در یکی‌ از تصاویر هواداران استقلال ایران از علامت فاشیستی نازی‌ها استفاده میکنند.

 

گوناز تی وی

S.N

 

اخبار منتخب

Most Read