آخرین خبرها

حزب الله ایران دولت را تهدید کرد/زنان به ورزشگاه بیایند زلزله به پا می‌کنیم

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
حزب الله ایران دولت را تهدید کرد/زنان به ورزشگاه بیایند زلزله به پا می‌کنیم

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: حزب‌اللهی‌های ایران دولت حسن روحانی را تهدید کردند که در صورت ورود زنان به ورزشگاه ها، زلزله به پا خواهند کرد.

به گزارش گوناز تی وی، نشریه "یالثارات الحسین" وابسته به "انصار حزب‌الله" در آخرین شماره خود، به دولت هشدار داده که، اگر زمینه ورود زنان به استادیوم‌ها فراهم شود زلزله به راه خواهند انداخت.

در حالیکه بحث های زیادی بر سر موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها در جغرافیای موسوم به ایران داغ شده است و دولت حسن روحانی "شیخ حیله گر" به ناچار در تلاش است تا ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌های ایران را به تدریج لغو کند، حزب‌اللهی‌های افراطی رفع این تبعیض دیرپا را نقض بدیهیات شرعی و عبور تعمدی از خطوط قرمز الهی می‌دانند و تهدید کردند که اگر زنان به ورزشگاه بیایند زلزله به پا می‌کنند.

انصار حزب‌الله در نشریه یالثارات الحسین خود آورده است:" دولت در یک اقدام سیستمی تمام اهتمام خود را برای زیر پا گذاشتن شرع مقدس به کار گرفته و پیش می‌رود و رسانه‌های فاسد از این روند حمایت می‌کنند و رسانه‌های مدعی ارزش‌ مداری نیز مشابه ادوار قبل برای سکوت خود دلایلی تراشیده و در مقابل منکر دم نمیزنند".

یالثارات همچنین نوشته است که، ۲۹ خرداد ماه امسال در دومین روز ماه رمضان قرار است دولت به اعتراف معاون زنان رئیس‌جمهور٬ اولین گام خود برای وارد کردن زنان به ورزشگاه‌ها را بردارد.

این نشریه هشدار داده است که، حدود ۴۰ روز باقی است تا مسئولین از این راه باطل برگردند یا آن‌که شاهد یک روز تاریخی دیگر در تقویم حزب‌الله باشند.

به‌ نوشته یالثارات، حزب‌الله به سیاق سابق راه خود را از هر دو جریان باطل جدا کرده و با پای‌ مردی در راه مقابله با منکرات آبرویی برای آنان باقی نمی‌گذارند.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read