آخرین خبرها

دربی آزربایجان با تساوی به پایان رسید

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
دربی آزربایجان با تساوی به پایان رسید

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: دربی آزربایجان بین تراختور و گسترش فولاد در پایان ۹۰ دقیقه، با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش گوناز تی وی، تیم های تراختور و گسترش فولاد دو نماینده آزربایجان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ فوتبال ایران، در ورزشگاه سهند تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۱ـ۱ به پایان رسید.

دربی آزربایجان از حساسیت بالایی به دلیل تراختور برای کسب قهرمانی و گسترش فولاد برای ماندن در لیگ برتر ایران برخوردار بود که امتیاز این بازی بین دو تیم آزربایجان تقسیم شد.

در این بازی، سلیو دو سانتوس برزیلی در دقیقه ۲۵ با ضربه سر، گل تراختور را به ثمر رساند که در دقیقه ۶۱ سید محسن حسینی روی یک ارسال کرنر با ضربه سر دروازه تراختور را به سود  گسترش فولاد گشود تا بازی ۱ـ۱ با همین نتیجه به پایان برسد.

تیم تراختور با این تساوی و نتایجی که سایر تیم ها کسب کردند در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی ها با ۵۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نفت تهران همچنان در صدر جدول لیگ فوتبال ایران قرار دارد.

افزودنی است تیم تراختور آزربایجان در چهارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت در طهران به مصاف تیم استقلال خواهد رفت.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read