آخرین خبرها

دو شهروند بلوچ درپی شلیک مستقیم نیروهای ایران کشته شدند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
دو شهروند بلوچ درپی شلیک مستقیم نیروهای ایران کشته شدند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: دو شهروند جوان بلوچ در مناطق روستایی "سرباز" بر اثر شلیک مستقیم نیروهای نظامی ایران جان خود را از دست دادند.

به گزارش گوناز تی وی، کمپین فعالین بلوچ اعلام کرده است که دو جوان بلوچ در مناطق روستایی "سرباز" مورد هدف گلوله نیروهای انتظامی ایران قرار گرفته و کشته شده اند. دلیل شلیک مستقیم به این دو جوان بلوچ "ظن به حمل کالای قاچاق" اعلام شده است. کمپین فعالین بلوچ هویت این دو جوان بلوچ را سلیم بلوچ اهل روستای "درگس دشتیاری" واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان و شبیر بلوچ‌زهی 22 ساله اهل روستای "محمدی" از توابع بخش مرکزی شهرستان سراوان اعلام کرد. اوایل هفته جاری نیز، چهار شهروند بلوچ براثر شلیک ماموران مرزبانی مستقر در پاسگاه "نگور" در خط مرزی ایران و پاکستان کشته و زخمی شدند. طی سال گذشته نیز، از تعداد 22 مورد شلیک مستقیم به شهروندان بلوچ، 7 شهروند بلوچ زخمی و 15 شهروند دیگر جان خود را از دست داده‌‌اند.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read