آخرین خبرها

زنی با پریدن از برج میلاد تهران خودکشی کرد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
زنی با پریدن از برج میلاد تهران خودکشی کرد

Gunaz.tv

گوناز تی وی: صبح امروز زنی میانسال خود را به قصد خودکشی از طبقه سوم برج میلاد به پایین انداخت و بر اثر صدمات وارده جان سپرد.

به گزارش گوناز تی وی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، صبح امروز خانمی حدوداً 48 ساله که به گفته یکی از نزدیکانش با قصد قبلی و برای خودکشی وارد برج میلاد تهران شده بود، خود را به طبقات تجاری رسانده و با استفاده از خلوتی محیط به صورت ناگهانی از طبقه سوم خود را به پایین پرتاب کرد که در نهایت به فوت نامبرده منجر شد.

براساس اعلام ماموران نیروی انتظامی و کارشناسان قوه قضاییه ایران مستقر در صحنه فوت، این اتفاق در ساعت 9:43 دقیقه صبح روز پنج شنبه 3 اردیبهشت ماه 94 رخ داده است.

ماموران نیروی انتظامی و قوه قضاییه ایران در حال بررسی علل و عوامل خودکشی وی هستند.

همچنین قاضی شعبه پنج بازپرسی دادسرای ویژه قتل با تایید خبر خودکشی یک زن  که صبح امروز خود را از طبقه سوم تجاری برج میلاد به پایین پرت کرده بود، گفت:" همزمان با بررسی دلایل و انگیزه های خودکشی این شخص، سنجش وضعیت ایمنی طبقات برج میلاد نیز در دستور کار است."

قاضی حسین پور در گفت و گو با  میزان با اعلام خبر خودکشی یک زن  از طبقه سوم تجاری برج میلاد به ارتفاع 20 متر گفت"این شخص به دلیل بالا بودن ضریب امنیتی طبقات فوقانی برج، اقدام به خودکشی از طبقه سوم تجاری کرده است."

او با بیان این که همزمان با بررسی دلایل و انگیزه های خودکشی این شخص، سنجش وضعیت ایمنی طبقات برج میلاد نیز در دستور کار است، گفت:" فیلم این حادثه به منظور بررسی های بیشتر ضمیمه پرونده شده است."

قاضی شعبه پنج بازپرسی دادسرای ویژه قتل در پایان تاکید کرد:" تلاش کارکنان برج میلاد برای متوقف کردن این شخص بی نتیجه ماند و این زن در حالی که وصیت نامه خود را در کیفش قرار داده بود، بر اثر صدمات وارده جان سپرد."

گوناز تی وی

H.M

 

 

اخبار منتخب

Most Read