آخرین خبرها

سه برادر اعضای بدن مادر خود را خوردند!+تصاویر

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
سه برادر اعضای بدن مادر خود را خوردند!+تصاویر

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: سه برادر در کشور فیلیپین، مادر خود را به قتل رسانده و برخی از اعضای بدن وی را خوردند.

به گزارش گوناز تی وی، سه برادر در شهر آمپاتون کشور فیلیپین، پس از آنکه مادر خود را به قتل رساندند، تمام خون وی را نوشیده و برخی از اعضای بدن مادر مرده خود را نیز خوردند.

به دنبال آنکه شخصی با پلیس تماس گرفته و کشته شدن زن ۵۶ ساله ای را خبر داده، مأموران پلیس پس از حضور در محل حادثه و تحقیقات اولیه جسد، متوجه شدند که زن مقتوله خونی در بدن ندارد و برخی از اعضای جسدش نیز وجود ندارد.

پس از آن سه برادر ۳۵، ۲۱ و ۱۸ ساله توسط مأموران پلیس بازداشت شده و برای تحقیقات بیشتر به اداره پلیس انتقال داده شدند که در بازجویی های اولیه این جنایت هولناک را انکار کرده اند.

آنها در بازجویی های خود از اعتراف کرده اند که به بیماری اختلال روحی و روانی دچار هستند.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read