آخرین خبرها

همسران آخوندها به دلیل حرام بودن تلویزیون طلاق میگیرند؟!

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
همسران آخوندها به دلیل حرام بودن تلویزیون طلاق میگیرند؟!

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: مدیر موسسه فرق و مذاهب ایران، گفته که، عدم اجازه دیدن تلویزیون یکی از عوامل طلاق میان طلاب حوزه علمیه است.

به گزارش گوناز تی وی، جواد محرامی مدیر موسسه فرق و مذاهب ایران در گفتگو با رسانه های ایران گفته که، به دلیل آنکه بسیاری از طلاب حوزه علمیه تماشای تلویزیون را حرام میدانند اجازه دیدن تلویزیون را به همسران خود نمیدهند و بخاطر همین امر، همسران این طلاب ها درخواست طلاق میدهند.

محرابی به رسانه های ایران گفت:" ما جريانی در طلاب داريم كه این چیزها را حرام مي‌داند. همين الان اگر شما به مركز مشاوره حوزه مراجعه كنيد، پرونده‌هاي طلاقي داريم كه خانم‌هایی از شوهران‌شان شكايت کرده‌اند كه این‌ها تلويزيون و انواع موسيقي را حرام مي‌دانند و ما نمی‌توانیم در خانه تلویزیون استفاده کنیم. در چند سال اخیر، شاید نزديك صد مورد داشتيم".

افزودنی است پیش از این علی اکبر محزون مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال ایران با بیان اینکه آمار طلاق در این کشور همچنان رو به افزایش است، گفته بود:" در سال گذشته (۱۳۹۳) هر ساعت ۱۹ طلاق به ثبت رسیده است".

علی اکبر محزون افزوده بود:"در مجموع ۱۶۳ هزار و ۵۷۲ مورد طلاق در سال ۹۳ در کشور به ثبت رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۳۹۲)، با افزایش ۵،۳ درصدی روبرو بوده است".

وی ادامه داد:" ۱۴۹ هزار و ۶۴۷ مورد از این طلاق‌ها در مناطق شهری و ۱۳ هزار و ۹۳۵ مورد نیز در مناطق روستایی به ثبت رسیده است".

وی در این باره توضیح داده بود:"در هر ماه نیز ۱۳ هزار و ۶۳۱ مورد و هر شبانه روز ۴۴۸ مورد طلاق در کشور ثبت شده است".

در همین حال  آمار طلاق در آزربایجان جنوبی نیز به شکل نگران کننده ای در حال افزایش است.افزایش میزان مصرف کنندگان مواد مخدر و اعتیاد و همچنین بیکاری جوانان آزربایجانی که بیشتر از سیاست های سیستماتیک و تعمدی تبعیض آمیز دولت ایران نشات میگیرد از بزرگترین عوامل افزایش شدید این آمار محسوب می شود .

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read