آخرین خبرها

بسیجی ها در مقابل سفارت عربستان در تهران تجمع کردند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
بسیجی ها در مقابل سفارت عربستان در تهران تجمع کردند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: در حالی که مقام استانداری تهران از مخالفت وزارت خارجه ایران با برگزاری هر گونه تجمع و اعتراض در مقابل سفارت عربستان سعودی خبر داده بود، بسیجی ها مقابل سفارت عربستان تجمع کرده و شعارهای ضدعربی سر دادند.

به گزارش گوناز تی وی، امروز جمعی از معلمان و دانش آموزان بسیجی در مقابل سفارت عربستان در تهران حضور یافته و به بهانه "هتک حرمت" دو ایرانی در فرودگاه جده و همچنین "مداخله ائتلاف عربی در یمن" شعارهایی بر علیه عرستان سر دادند.

 ایسنا در این باره خبر داده است که این دانش‌آموزان در مقابل سفارت عربستان پلاکاردهایی در دست داشتند با این نوشته‌ها که "مرگ بر وهابیت منحوس، آقای سفیر حرم امن الهی کجاست، جنایت سعودی جنایت آمریکاست، کار سعودی‌ها در یمن مشابه کار صهیونیست‌ها در غزه است."

در همین حال وب‌سایت "بسیج‌پرس"، خبرگزاری سپاه تهران ، نیز خبر داد که دانش‌آموزان بسیجی در اعتراض به حمله عربستان سعودی به یمن و "اقدام اهانت‌آمیز" پلیس عربستان در برابر زائران ایرانی، صبح روز شنبه در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران تجمع کردند.

با وجود اعلام مقامات استانداری تهران درباره صادر نشدن مجوز، صد‌ها معترض به بهانه "تعرض جنسی" به دو نوجوان ایرانی در عربستان، روز شنبه، 22 فروردین، در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند . شعارهای عرب ستیزانه سر دادند.

پس از آن نیز تجمع‌‌های دیگری در مقابل سفارت عربستان در اعتراض به مداخله نظامی این کشور در یمن، با دعوت بسیج دانشجویی وابسته به سپاه پاسداران برگزار شد.

در شهرهایی چون مشهد و کرج نیز تجمعات ضدعربی برگزار شده است که با شعارهای غیرانسانی بر علیه عرب ها همراه گردیده است.

پیش از انتشار خبر تکذیب شده ی "تعرض جنسی" به دو نوجوان ایرانی نیز روابط تهران و ریاض در مواردی گوناگون، از جمله در تازه‌‌ترین تحولات در یمن، با تنش همراه بود.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read