آخرین خبرها

گنجی به ارزش 50 میلیون یورو از اعماق آتلانتیک بعد از 73 سال یافت شد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
گنجی به ارزش 50 میلیون یورو از اعماق آتلانتیک بعد از 73 سال یافت شد

Gunaz.tv

 

گوناز تی وی : غواصان انگلیسی گنجی نقره ای از اعماق دریا یافتند که مربوط به کشتی غرق شده در سال 1942 است

به گزارش گوناز تی وی این گنج از اعماق 5 هزار و 150 متری اقیانوس یافت شده است این هزینه که شامل 100 تن سکه ی نقره است در سال 1942 توسط نازیها غرق شده بود

کشتی SS CİTY OF CAİRO که از مومبای هند در سال 42 به حرکت در آمده بود در غرب آفریقا توسط یک زیر دریایی آلمان نازی غرق شد

محققان در سال 2011 اولین بار به بقایای این کشتی انگلیسی دست یافتند و گنج های داخل آن به ارزش 50 میلیون یورو نیز در سال 2013 میلادی از آب بیرون کشیده شده بود اما دولت انگلیس اجازه ی انتشار این خبر را نداده بوده است و این خبر به تازگی منتشر می شود

 

گوناز تی وی

MA

اخبار منتخب

Most Read