آخرین خبرها

امام جمعه اردبیل ماهواره را به "بمب اتم" تشبیه کرد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
امام جمعه اردبیل ماهواره را به "بمب اتم" تشبیه کرد

Gunaz.tv

گوناز تی وی: سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل در جشن میلاد کوثر در نیر از ماهواره به عنوان یک پدید شوم اجتماعی یاد کرده و آن را به "بمب اتم" تشبیه کرده است.   

به گزارش گوناز تی وی، سیدحسن عاملی،نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل گفت:" ماهواره بمب اتم زمانه است."

آیت الله سیدحسن عاملی روز سه شنبه در جشن میلاد کوثر در شهر نیر افزود:" با ورود ماهواره به منازل فرهنگ غلط غربی وارد خانواده های ایرانی شده و بنیان خانواده ها متزلزل شده است."

وی اظهار کرد:"بیشتر مشکلات سیاسی ، اجتماعی ، امنیتی و اخلاقی از ماهواره نشات می گیرد و باید مراقب این پدیده شوم بود."

وی اضافه کرده است که "ماهواره استراتژی تربیت ندارد و در آن رشد فکری جوانان را مسموم می کنند."

امام جمعه دست نشانده اردبیل ادامه داده است :در استان عنصر برتر در بانوان را حجاب و عفت دانست و بر لزوم نهادینه کردن عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد."

در همین مراسم میکائیل مقدسی امام جمعه نیر هم در این همایش به نقش زن در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت:"با پیروزی انقلاب اسلامی بانوان کشور به جایگاه واقعی خود دست یافتند."

این سخنان در حالی بیان می شود که بخش عظیمی از زنان ایران از وضعیت خود در جامعه ناراضی هستند و محدودیت های شدید دولتی بر علیه زنان در ایران از شکوفایی و پیشرفت زنان در جوامع داخلی و بین المللی جلوگیری می کند.

گفتنی است که اکثریت ساکنین جغرافیای ایران از ماهواره استفاده می کنند که این مسئله نشانگر عدم توجه مردم به سخنان روحانیون افراطی شیعی در ایران است.

گوناز تی وی

H.M

 

اخبار منتخب

Most Read