آخرین خبرها

وزیر دفاع آزربایجان: ارتش ما آماده نابودی دشمن است

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
وزیر دفاع آزربایجان: ارتش ما آماده نابودی دشمن است

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: وزیر دفاع جمهوری آزربایجان از آمادگی کامل آزربایجان شمالی برای نابودی ارمنی های افراطی خبر داده است.

به گزارش گوناز تی وی، "ژنرال ذاکیر حسن اُو" وزیر دفاع جمهوری آزربایجان در گزارش به هئیت عالی نظامی درباره وضعیت نیروهای آزربایجان در یک مقیاس بزرگ، با اشاره به اینکه، ارمنستان برای عملیاتهای نظامی از سوریه و لبنان مزدور جذب می کند، تأکید کرد که ارتش آزربایجان آماده است تا  در مدت زمان بسیار کم اراضی اشغالی را آزاد کنند.

وی با بیان این که ارتش جمهوری آزربایجان با دقت نظر ویژه "الهام علی اِو" امروز به قوتیرین نیروهای نظامی منطقه تبدیل گشته است، گفت: "ارتش ما امروز به تکنولوژی روز مجهز گشته و قدرت اسلحه های آزربایجان بسیار قدرتمند و دقیق می باشند و این، روح مبارزه را در پرسنل ما افزوده و راه را برای پیروزی هر روز هموار میکند چراکه ما این را در آخرین تعلیمات نظامی، به وضوح شاهد بودیم".

"ژنرال ذاکیر حسن اُو" وزیر دفاع جمهوری آزربایجان همچنین در این جلسه از آخرین وضعیت نیروهای نظامی ارمنی افراطی گزارشی داد.

وی گفت:" استراتژی دشمن نفوذ مخفیانه و ضربه زدم به ماست که امروز این توانایی را ازدست داده و در حال مخفی کردن تلفات سنگین خود در جبهه های جنگ است ولی ما به طور دقیق از وضعیت نیروهای دشمن مطلع ایم . ارتش ارمنستان امروز در بدترین وضعیت خود دارد و با کمبود سرباز و نیروها مواجه است به همین منظور اقدام به جذب مذور از کشورهای لبنان و سوریه می نماید".

وی افزود:" ارتش آزربایجان مقابل ملت ارمنستان نیست بلکه مقابل سیاستمداران جنایتکار این کشور است که دستشان به خون انسانهای بی گناه لوده می باشد".

وزیر دفاع آزربایجان در پایان تأکید کرد، راحل مناقشه قره باغ به دور از نیروی نظامی، ترک بی قید و شرط همیشگی اراضی، توسط ارمنی ها می باشد.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read