آخرین خبرها

خواننده فارس با انتشار آهنگی مردم را به قتل و عام عرب ها دعوت کرده است + لینک

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
خواننده فارس با انتشار آهنگی مردم را به قتل و عام عرب ها دعوت کرده است + لینک

Gunaz.tv

گوناز تی وی: موج نفرات پراکنی و حملات نژادپرستان فارس بر علیه ملت عرب ادامه دارد و در اقدامی جدید یکی از خوانندگان رپ فارس مردم  را به قتل و عام ملت عرب دعوت کرده است.

به گزارش گوناز تی وی،  در روزهای اخیر آهنکی با نام "عرب کُش" از شخصی به نام "بهزاد پکس" منتشر شده است که در آن مردم را به کشتار و قتل و  عام ملت عرب دعوت می کند.

انتشار این آهنگ با واکنش شدید فعالین ملی-مدنی عرب مواجه شده است و اعتراضات آنان را در پی داشته است.

فعالین مدنی عرب از اتفاقات چند روز گذشته به شدت شوکه شده اند و از مواضع غیر انسانی و وحشیانه فارس ها به حیرت آمده اند. 

یوسف عزیزی بنی طرف، فعال مدنی عرب در صفحه رسمی فیس بوک خود در این باره می نویسد:" بعد از شعرهای ناسیونالیستی آریایی اسماعیل خویی و نعمت میرزا زاده (م آزرم) ومحمد علی چیمه (م سحر) و بادکوبه ای و هالو و ده ها روان بیمار دیگر ، اکنون کسانی در آهنگ ها و آوازهایشان دعوت به قتل عام عرب ها می کنند".

لیلی نیکونظر، خبرنگار خارج نشین نیز در این باره با انتشار آهنگ در صفحه فیس بوک خود می نویسد:" لینک پایین، آهنگ عرب کش است که به خوبی بیانگر و بازنمایی کننده شکوه فرهنگ آریایی ماست: ترکیبی از تحسین سردار قاسم سلیمانی، طلب کمک از یاد و خاطره کوروش و بابک خرمدین، خواندن عرب ها با عنوان ملخ خور عرب. و در انتها، خواننده ترانه می خواهد تفاهم هسته ای نکنیم و عرب ها را تحریم کنیم. می خواهد با سلاح رپ عرب ها را تحریم کنیم و کنار قبر کوروش عرب ها را گردن بزنیم. امروز مردان سرزمین آریایی با پلاکاردهایی با عکس ملخ رفته اند روبه روی سفارت عربستان. روی پلاکارد نوشته شده: این غذای توست! ما در روزهای اوج تمدن و فرهنگ آریایی مان هستیم".

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read