آخرین خبرها

موج جدید عرب ستیزی با ادعای تجاوز به دو نوجوان فارس چگونه توسط رژیم ایران براه انداخته شد؟

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
موج جدید عرب ستیزی با ادعای تجاوز به دو نوجوان فارس چگونه توسط رژیم ایران براه انداخته شد؟

Gunaz.tv

گوناز تی وی : رژیم ایران با چشم بندی موج جدیدی از عرب ستیزی به راه انداخته است

به گزارش گوناز تی وی ایرانیان نژادپرست با اسم وفامیل عربی ، پوشش ، مذهب ، ادبیات و عرفان عربی ، عرب ستیز ترین ملت جهان هستند

این عرب ستیزی که به همراه تورک ستیزی یکی از پایه های ملت سازی ایرانی بود در مواقعی که رژیم ایران برای پیشبرد سیاستهایش نیاز دارد به دلایل بسیار واهی به سرعت براه انداخته می شود که موجب می شود قبل از آنکه ایرانیان بیاندیشند که چه اتفاقی رخ داده است تنفرهای دیرینی که احساس می کنند در آنها وجود دارد گل می کند.

چندی پیش یکی از بلند پایه ترین مقامات رژیم در بیاناتی که در سایت تابناک متعلق به محسن رضایی منتشر شد گفته بود همه ی شبکه های تلویزیونی اوپوزیسیون مرکزگرا "تحت کنترل وزارت اطلاعات" هستند که این مطلب تا حدود بسیار زیادی واقعیت دارد به عنوان مثال همسویی کانال بی بی سی فارسی ، شبکه های لس آنجلسی ، فعالان جنبش سبز در خارج و نظایرهم کاملا در راستای ادبیات و گفتمان سیاسی رژیم است.

از این رو هر از گاهی به بهانه هایی مانند "خلیج عربی" ، "تجاوز به دو نوجوان فارس" ، " اعراب فقط از پول نفت می خورند" و نظایرهم که در مورد تورکها نیز به صورت "کشتار ارامنه" ، "بهانه قراردادن ریشه ی عید نوروز" ، "بهانه قراردادن رابطه ی تورکیه با کردها و ارامنه" ، "چوگان" و ... تبلور می یابد.

این در حالیست که هیچ کدام از این اتفاقات تازه نبوده اند به عنوان مثال خلیج عربی نامیدن آن خلیج مال چند سال پیش نبوده است بلکه صدها سال است که این نامگذاری وجود دارد و یک نام تاریخی است. اقتصاد بخش غیر نفتی عربستان و سایر کشورهای حاشیه ی خلیج عربی هم کمتر از ایران نیست

در مورد مسایل ارامنه و کردها هم تورکیه با گشایش فصل دموکراسی بیشتر در دهه ی اخیر در این موارد در سطح کشورهای دموکراتیک اروپا رشد داشته است.

همچنین خانواده ی دو نوجوان فارس گفته اند که هرگز تعرض جنسی درکار نبوده است. بلکه نوعی بی حرمتی بوده است.

اما چرا چنین موج سواری یی توسط نژادپرستان ایران مورد استفاده قرار می گیرد. آنهم در موقعی که رژیم با اعراب منطقه به شدت درگیر شده است و کشورهای عرب با برنامه ی اتمی و مداخله ی نظامی ایران به شدت مخالف هستند. و دخالت ایران در سوریه موجب کشتار 300 هزار نفر شده است که شاید بتوان آنرا نسل کشی مردم سوریه توسط ایرانیان نامید.

مهمترین دلیل آنست که ایرانیان "ناآگاه و به شدت نژادپرست هستند" این امر موجب می شود که با کوچکترین همدلی رژیم در نژادپرستی علیه تورک و عرب تحریک شوند.

دومین دلیل دین ستیزی اوپوزیسیون لاییک ایران است که خرافی بودن و ابلهانه رفتار کردن مردم خودشان را به گردن "دین عرب" و "نه دین خالی" می اندازند که گویا همین ها در قبل از اسلام تابع یکی از خرافی ترین دین های زمانه نبوده اند.

سومین دلیل همان است که خود رژیم ادعا کرده است این رژیم بویژه در جریان جنبش سبز نیروهای اطلاعاتی بسیاری را "تحت عنوان اوپوزیسیون" وارد غرب کرد و در رسانه ها و محفل های اوپوزیسیونی جای داد که اکنون گردانندگان سایت ها و کانالهای ایرانی خارج هستند.

این درحالیست که همه روزه در زندانهای ایران به زن و مرد و نوجوان تجاوز می شود و کک این نژادپرستان نمی گزد! گویا فتوای دینی تجاوز برای گرفتن اعتراف و رابطه ی جنسی با دختر باکره قبل از اعدامش مدی 36 ساله در جمهوری اسلامی نبوده است!

از این رو دیده می شود که در توسعه طلبی های رژیم ایران همه ی اوپوزیسیون ایرانی اعم از بی خدا ، روشنفکر دینی ، وطن پرست و کمونیست دقیقا همان کسانی را دشمن "ایران" می بینند که رژیم آنها را دشمن "جمهوری اسلامی" می بیند

گوناز تی وی

MA

اخبار منتخب

Most Read