آخرین خبرها

جریمه و تهدید تراختور آزربایجان از سوی کمیته انضباتی فدراسیون فوتبال ایران

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
جریمه و تهدید تراختور آزربایجان از سوی کمیته انضباتی فدراسیون فوتبال ایران

Gunaz.tv

گوناز تی وی: تیم فوتبال تراختور آزربایجان به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده و تهدید شده است که در صورت "تکرار تخلفات از سوی تماشاگران این تیم" به بازی بدون تماشاگر در بازی خانگی محکوم خواهد گردید.

به گزارش گوناز تی وی به نقل از ورزش سه ، بازی دو تیم تراختور آزربایجان و پرسپولیس تهران روز 18 اسفند ماه برگزار شد که به گفته کمیته انضباتی فدراسیون فوتبال ایران  "از سوی تماشاگران تیم تراختور تخلفاتی نظیر فحاشی و پرتاب ترقه به داخل زمین صورت گرفت."

تراختور آزربایجان به همین دلیل به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صورت تکرار تخلفات از سوی تماشاگران این تیم، تیم تراختور آزربایجان با محرومیت تیم در مسابقات خانگی بدون حضور تماشاگر مواجه خواهد شد.

لازم به ذکر است که قادر رحیم زاده، یکی از اعضای کادر فنی تیم تراختور آزربایجان به دلیل ورود غیر مجاز به داخل زمین که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read