آخرین خبرها

تهران: نژادپرستان فارس در مقابل سفارت عربستان تجمع کردند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
تهران: نژادپرستان فارس در مقابل سفارت عربستان تجمع کردند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: گروهی از جریانات عرب ستیز و نژادپرستان فارس به بهانه اعتراض به "تعرض به دو نوجوان ایرانی" در جده عربستان، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.

به گزارش گوناز تی وی، شنبه 22 فروردین ، گروه های نژادپرست فارس در مقابل سفارت ایران تجمع کرده و کشور عربستان و ملت عرب را مورد توهین و تحقیر قرار داده اند.

در حالی که تجمع به بهانه اعتراض به "تجاوز به دو نوجوان ایرانی" صورت گرفته ، تجمع کنندگان کل کشور و دولت عربستان را با در دست داشتن نوشته ها و سر دادن شعارهایی به عنوان "متجاوز" معرفی کرده اند.

تجمع کنندگان با شعارهایی همچنین کل ملت عرب مورد توهین و تحقیر قرار داده اند و خواستار بسته شدن سفارت عربستان شده اند.

معاون وزیر خارجه ایران چند روز پیش اعلام کرد که در هفته دوم تعطیلات نوروز، ماموران فرودگاه جده عربستان هنگام بازرسی بدنی، به دو نوجوان ایرانی که برای حج عمره رفته بودند، "تعرض" کردند. او از کلمه "شبه‌تجاوز" برای توصیف این اتفاق استفاده کرده است.

نژادپرستان فارس در حالی در "اعتراض به تعرض" در مقابل سفارت عربستان تجمع کرده اند که روزانه ده ها زن و کودک مهاجر افغانی در مناطق فارس نشین ایران مورد تجاوز قرار می گیرند.

همچنین نیروهای سپاهی ایران در سه سال گذشته صدها زن و کودک عرب را در کشور سوریه مورد تجاوز قرار داده اند و حتی بعد از تجاوز بسیاری از انان را به قتل رسانده اند.

در همین حال در چند سال گذشته پناهجویان فارس مقیم تورکیه چندین کودک تورک را در این کشور مورد تجاوز قرار داده و بدین سبب نیز دستگیر و مورد محاکمه قرار گرفته اند.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read