آخرین خبرها

فریاد "یاشاسئن آزربایجان" و "تورک دیلینده مدرسه اولمالئدئر هرکسه" در اردبیل + ویدئو تکمیلی

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
فریاد "یاشاسئن آزربایجان" و "تورک دیلینده مدرسه اولمالئدئر هرکسه" در اردبیل + ویدئو تکمیلی

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: ویدئوی جدیدی بعد از بازی فوتبال شهرداری اردبیل با فولاد اهواز که با برد تیم آزربایجانی به پایان رسید، از اردبیل منتشر شده است که مردم غیرتمند اردبیل در حین و بعد از مسابقه، فریاد "یاشاسئن آزربایجان" و "تورک دیلینده مدرسه اولمالئدئر هرکسه" را سر میدهند.

بنا به خبر رسیده به گوناز تی وی از اردبیل، چند روز پیش بعد از بازی فوتبال بین تیمهای شهرداری اردبیل با فولاد اهواز در چهارچوب لیگ دسته یک ایران که این بازی یک بر صفر به سود تیم آزربایجانی در ورزشگاه دو هزار نفری تختی اردبیل به پایان رسید، مردم اردبیل با سرازیر شدن به خیابانها، شعارهای ملی سر دادند.

اردبیلی های غیور در حین مسابقه فریاد "یاشاسئن آزربایجان" را سر داده و بعد از اتمام مسابقه در میدان شریعتی این شهر تجمع کرده سپس با سر دادن شعارهای "آزربایجان وار اولسون  ایسته می یَن کور اولسون" و " تورک دیلینده مدرسه   اولمالئدئر هرکسه" به طرف میدان سرچشمه این شهر حرکت کردند.

شایان ذکر است بعد از طنین انداز شدن شعارهای ملی از سوی مردم غیرتمند در اردبیل، یگانهای انتظامی رژیم ایران بلافاصله در محل تجمع کننده گان حضور یافتند که به دلیل پرشمار بودن تجمع کنندگان، عوامل انتظامی رژیم، بهانه ای برای سرکوب مردم پیدا نکرده و هیچ اقدامی نتوانستند انجام دهند.

گوناز تی وی

S.N

 

اخبار منتخب

Most Read