آخرین خبرها

صدها نیروی داعشی به بیماری کشنده مبتلا شده اند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
صدها نیروی داعشی به بیماری کشنده مبتلا شده اند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: بعد از ماه ها قتل وعام و کشتار در عراق و سوریه ، صدها عضو گروه تروریستی دولت اسلامی(داعش) به بیماری های کشنده مبتلا شده اند.

به گزارش گوناز تی وی به نقل از العربیه، صده‌ها نفر از عناصر گروه تروریستی دولت اسلامی به یک بیماری پوستی کشنده دچار شده‌اند.

این خبر که از سوی روزنامه‌های بریتانیایی از جمله دیلی میرر، سان و اکسپرس گزارش شده، می‌گوید که صد‌ها عضو گروه تروریستی دولت اسلامی به انگل کشنده "لیشمانیا" دچار شده‌اند و این بیماری به دلیل رعایت نکردن نظافت و آلودگی محیط آن‌ها به سرعت بین اعضای این گروه در حال گسترش است.

بر اساس این گزارش، به دلیل بی‌تجربگی پزشگان، و نیز نپذیرفتن درمان از سوی برخی از اعضای دولت اسلامی به دلایل مذهبی، این بیماری در میان افراد این گروه، به سرعت در حال شیوع است."

"لیشمانیا" یک نوع بیماری است که به وسیله انگل تک یاخته‌ای ایجاد می‌شود که با گزش پشه خاکی به انسان منتقل می‌شود. این بیماری همچنین در کشورهای که مردم آن‌ها از فقر، سوء تغذیه و بیابان زایی رنج می‌برند، دیده می‌شود.

از نتایج این بیماری، تب شدید، کاهش در میزان سلول‌های قرمز خون، و بزرگ شدن طحال و کبد است، که در صورت نیافتن درمان مناسب به مرگ بیمار منجر می‌شود.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read