آخرین خبرها

قاضی‌ پور به ضرب و شتم هواداران تیم اورمیه اعتراض کرد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
قاضی‌ پور به ضرب و شتم هواداران تیم اورمیه اعتراض کرد

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: نادر قاضی پور نماینده مردم اورمیه در مجلس ایران، در اولین جلسه علنی مجلس در سال جدید، نسبت به  ضرب و شتم هواداران تیم شهرداری اورمیه توسط مأموران رژیم ایران با لحن شدید اعتراض کرد.

به گزارش گوناز تی وی، نادر قاضی‌پور نماینده مردم اورمیه در مجلس ایران صبح امروز در صحن علنی، با استناد به اصول ۳۶ و ۳۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی، در اخطاری با اشاره به ضرب و شتم هواداران تیم والیبال شهرداری اورمیه که برای تشویق به تهران رفته بودند گفت:" این هواداران در دو نوبت کتک خوردند هم در حین ورود به سالن و هم در حین مسابقه".

وی این ضرب و شتم را توطئه رئیس فدراسیون والیبال ایران علیه تیم قهرمان اورمیه خواند و افزود:‌" اگر شما رئیس محترم و نمایندگان فیلم ضرب و شتم این هواداران را مشاهده کنید خواهید گریست چرا که به طرز بسیار اسفباری کتک خورده‌اند و خون‌آلود شده‌اند. از حضرتعالی می‌خواهم که وزیر محترم کشور و وزیر ورزش را احضار کرده تا در این مورد توضیح دهند".

قاضی‌پور با تأکید بر اینکه وزرای کشور و ورزش نسبت به هواداران تیم شهرداری ارومیه مهمان‌نوازی نکرده‌اند، گفت:" اینها همان جوانان ۲۲ بهمن، روز قدس و ۹ دی هستند و بعضی از آنها از اعضای خانواده معظم شهدا بودند. برادر همسر شما (علی مطهری)در شیراز کتک خورد و مورد بررسی قرار گرفت، اما جوانان اورمیه کتک خوردند و هیچ گوش شنوایی وجود نداشت".

وی در پایان از رئیس مجلس ایران خواست که حق آزربایجانی‌ها و تیم‌های تبریزی و اورمیه‌ای را از فدراسیون ورزش بگیرد.

لاریجانی نیز در توضیح گفت:" اگر شما (قاضی‌پور) هم کتک بخورید ما اینجا از شما دفاع می‌کنیم، اما در مورد این نکته‌ از وزیر کشور و وزیر ورزش می‌خواهم که موضوع را بررسی کرده و گزارش دهند".

شایان ذکر است چندی پیش طرفداران والیبال اورمیه پس از بازی، توسط نیروهای انتظامی رژیم ایران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

باشگاه شهرداری اورمیه نیز در اعتراض به ضرب وشتم طرفداران والیبال اورمیه از سوی نیروهای انتظامی رژیم ایران در تهران، فعالیت های والیبالی خود را به تعلیق درآورد و رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی نیز از سمت خود استعفا داد.

لازم به ذکر است محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال رژیم ایران طی اظهارات فاشیستی تماشاگران تورک آزربایجان را متهم به جنجال آفرینی کرده و یورش وحشیانه نیروهای مزدور رژیم فاشیست ایران به تماشاگران تورک آزربایجان را نیز ستوده است.

دبیر فاشیست فدراسیون والیبال رژیم ایران در خصوص حواشی بعد از بازی دو تیم پیکان و شهرداری اورمیه  گفت:"من فکر می‌کنم می‌شد دوستان ما این موضوع را مدیریت کنند ولی متاسفانه این موضوع باز شد و تماشاگران اورمیه جنجال کردند! اما ماموران نیروی انتظامی زحمت کشیدند! و مشکل را برطرف کردند".

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read