آخرین خبرها

سرباز ارمنی که داوطلبانه تسلیم آزربایجان شد بار دیگر صحبت کرد+ویدئو

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
سرباز ارمنی که داوطلبانه تسلیم آزربایجان شد بار دیگر صحبت کرد+ویدئو

Gunaz.tv
 گونازتی وی: چندی پیش یک سرباز ارمنی که با انداختن سلاح خود، داوطلبانه خود را تسلیم آزربایجان کرد که به دنبال آن دلایل تسلیم شدن خود را باز کرد. این سرباز ارمنی بار دیگر داوطلبانه با قرار گرفتن در مقابل دوربین، دلایل تسلیم شدن خود را بازگو کرده است.

به گزارش گونازتی وی، وزارت دفاع جمهوری آزربایجان، ویدئوی جدیدی از سرباز ارمنی تسلیم شده به این کشور را منتشر کرده است.

متن صحبت های سرباز ارمنی در ویدئوی منتشر شده به شرح زیر میباشد:

" من  آندرانیک آراراتوویچ قریقوریان متولد ۱۹۹۱ در روستای برداشان از توابع شهرستان مارتونی میباشم.در ماه آوریل سال ۲۰۱۲ به خدمت سربازی فراخوانده شده ام و در تاریخ ۲۲​.۳.۲۱۵ داوطلبانه خود را تسلیم آزربایجان کرده ام".

" در منطقه کوهستانی قره باغ(اشغالی) احساس خوبی نداشتم.در آنجا (قره باغ اشغالی) با ما بد رفتار می کردند و اصلأ به ما نمی رسیدند و برای همین از قره باغ به طرف آزربایجان آمدم".

" من از تمامی سربازان ارمنستان میخواهم که خود را تسلیم آزربایجان کنند زیرا من خود شاهد هستم که نیروهای جمهوری آزربایجان چگونه با من خوب رفتار کردند.آزربایجانی ها جنگ نمی خواهند بلکه یک قدرت دفاعی نظامی هستند و رهبران ما، ما را فریب میدهند و به خاطر منافع خودشان ما را به سمت مرگ سوق میدهد".

" من دیگر از جنگ بی معنی خسته شده ام و نمی خواهم بمیرم. جمهوری آزربایجان با من خیلی خوش رفتاری کرده است.لباس و خوراک بقیه چیزها را به من میدهد و خیلی خوب با من رفتار میکنند و در اینجا احساس خیلی خوبی دارم".

"از شما (سربازان ارمنستان) میخواهم تمام سلاح هایتان را بر زمین گذارید و درخواست میکنم با تمام اعضای خانواده، خود را تسلیم جمهوری آزربایجان کنید".

این سرباز ارمنی در آخر میگوید:"  یک دلیل اصلی است که من خودم را به جمهوری آزربایجان تسلیم کرده ام و آن هم این است که، "مرگ نه بلکه زندگی و میتوانم به زندگی ام (در جمهوری آزربایجان) ادامه دهم".

شایان ذکر است که این سرباز ارمنی در ماه مارس از ارتش ارمنستان جدا شده و با انداختن سلاح بر زمین، خود را به صورت داوطلبانه تسلیم جمهوری آزربایجان کرده است.

گونازتی وی S.N

 

اخبار منتخب

Most Read