آخرین خبرها

ارمنی های افراطی در ماه گذشته ۶۸۲ بار آتش بس را نقض کردند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
ارمنی های افراطی در ماه گذشته ۶۸۲ بار آتش بس را نقض کردند

Gunaz.tv
 گونازتی وی: ارتش ارمنستان در ماه گذشته  در خط مقدم، ۶۸۲ بار آتش بس را نقض کردند که در جواب این نقض آتش بس از سوی ارتش قدرتمند آزربایجان، ۳۰ سرباز ارمنی به هلاکت رسیده است.

به گزارش گونازتی وی، در درگیری های صورت گرفته طی یک ماه گذشته در خط مقدم قره باغ اشغالی ، سربازان شجاع آزربایجان ضربات سنگینی به ارمنی های افراطی وارد کردند بطوریکه ۳۰ سرباز ارمنی در این درگیری ها به هلاکت رسیده اند.

بر اساس اعلام وزارت دفاع آزربایجان، ۵ سرباز آزربایجان نیز در این درگیری ها به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

در ماه گذشته علاوه بر هلاکت ۳۰ سرباز ارمنی، یک سرباز نیز بصورت داوطلبانه خود را تسلیم آزربایجان نمود.

همچنین ارمنی های متجاوزگر، با استفاده از خمپاره های ۶۰ و ۸۲ میلیمتری و مسلسلهای کالیبر بزرگ اقدام به نقض آتش بس کرده اند.

بشترین آمار نقض آتش بس از سوی ارمنی های تجاوزگر مربوط به " منطقه آغ دام " میباشد که ۲۲۲ بار به سوی نیروهای آزربایجان آتش گشودند.

دومین منطقه مربوط به "فضولی" است که نیروهای ارمنی ۱۳۸ بار از این منطقه اقدام به شلیک به سوی آزربایجان کرده اند.

ارمنی های افراطی همچنین ۶۷ بار از منطقه "تَرتَر"، ۵۰ بار از "خوجاوند"، ۶۶ بار از "قورانبوی"، ۴۱ بار از منطقه "جبرائیل"، ۲۱ بار از "تو ووز"، ۲۶ بار از "گَده بی" و ۳ بار نیز از منطقه "گؤی گؤل"، ۱۶ بار از "قازاخ" و ۶ بار نیز از منطقه "آغستافا" به طرف نیروهای آزربایجان آتش گشودند.

افزودنی است که ارمنی های افراطی در ماه فوریه نیز ۶۲۵ بار نقض آتش بس کرده و به سوی سربازان ارتش آزربایجان شلیک کردند.

گونازتی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read