آخرین خبرها

بیش از 7 اشغالگر ارمنی دیگر به هلاکت رسیدند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
بیش از 7 اشغالگر ارمنی دیگر به هلاکت رسیدند

Gunaz.tv

 

گوناز تی وی : وزارت دفاع آزربایجان تعداد کشته شدگان ارمنی را چندین برابر این رقم اعلام کرد

به گزارش گوناز تی وی از آزربایجان وزارت دفاع کشورمان اعلام کرده است که دولت ارمنستان کشته شدن 7 سرباز اشغالگر را تایید کرده است.

وزارت دفاع اعلام کرد اما تعداد کشته شدگان اشغالگر بیش از این میزان و چندین برابر رقم اعلام شده است.

واقیف درگاهلی مسئول مطبوعاتی ارتش آزربایجان ادعا کرده است که اینبار نیز طرف ارمنی تعداد تلفات کشورشان را به درستی بیان نمی کنند آنها نگرانند که بیان تعداد واقعی تلفات نیروهای اشغالگر موجب سرخوردگی در ارمنستان شود.

لازم به ذکر است که چندی پیش ارتش آزربایجان 20 سرباز اشغالگر را نیز به هلاکت رسانده بود. پس از آن یک سرباز ارمنی با تسلیم شدن فاش ساخت که ارامنه در وضعیت بسیار بدی در خط جبهه به سر می برند و نه آذوقه ی لازم را دارند و نه سرباز کافی برای پشتیبانی از خط مقدم.

این سرباز ارمنی همچنین از خشونت فرماندهان بر علیه سربازان در ارمنستان و قره باغ اشغالی سخن گفته بود.

لازم به ذکر است که 20% از سرزمین های آزربایجان شمالی بیش از 2 دهه است که توسط ارامنه و با حمایت ارتش روسیه مستقر در قاراباغ همچنین حمایت تسلیحاتی رژیم ایران تحت اشغال ارمنستان است.

گوناز تی وی MA

اخبار منتخب

Most Read