آخرین خبرها

آیا شعار ضد بشری چو ایران نباشد تن من مباد حکم جهاد بر علیه ملت های دربند است؟

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
آیا شعار ضد بشری چو ایران نباشد تن من مباد حکم جهاد بر علیه ملت های دربند است؟

Gunaz.tv

گوناز تی وی : ایرانیان مفتخر به نداشته ها و جاهل از فجایعی که در جامعه شان رخ می دهد هستند

به گزارش گوناز تی وی در دوره ی چهار دیکتاتور رضا شاه ، محمد رضا شاه ، خمینی و خامنه ای هماره بر "ایران گرایی" بسیار افراطی آنچنان تاکید شده است که در این مفکوره تک تک انسانهایی که در ایران زندگی می کنند هیچ اهمیتی نداشته و ندارند.

چندی پیش دکتر فرامز قره باغی استاد جامعه شناسی در ایران فاش کرده بود که سن فحشا در این کشور به 11 سال و سن اعتیاد به 10 سال سقوط کرده است وی گفته بود که میزان بیکاری در ایران 35% می باشد و یک سوم ازدواجها در این کشور به طلاق منجر می شود.

همچنین جامعه شناسان از افزایش بیماری های روحی و روانی و اعصاب در این کشور خبر می دهند. پیشتر مقامات بلند پایه ی وزارت بهداشت از ابتلای 70% از مردم ایران به بیماری های روحی و روانی خبر داده بودند.

همچنین آمار بانک جهانی نشان می دهد که قدرت خرید مردم در این کشور به شدت افت داشته و هم اکنون حجم اقتصاد کشور آفریقایی نیجریه تقریبا به میزان 200 میلیارد دلار از کشور نفت خیز ایران بیشتر است. این درحالیست که به جز پاکستان و افغانستان و عراق که کشورهای جنگ زده و یا دارای مشکلات خاصی هستند همه ی همسایگان ایران از وضعیت معیشتی ، بهداشتی و امنیت روحی و روانی بسیار بهتری نسبت به ایران برخوردار هستند.

از سوی دیگر افزایش بی حد و حصر شمار اعدام ها ، مجازات های بسیار سنگین ، جنایات جنگی رخ داده در دهه ی شصت و فروپاشی اجتماعی ایران ، اختلاص های میلیارد دلاری و رهبری که تنها در یکی از بنیادهای به اصطلاح خیریه ی تحت امر خود بنا بر گزارش رویترز 95 میلیارد دلار ثروت اندوخته است ، زنانی که حق پوشش اختیاری ندارند و حق حاکمیت بر تن خود را نیز نداشته ، طبق قانون مجازات اسلامی ارزش خونبهای زن کمتر از دیه ی بیضه ی چپ مرد است باعث ننگ این مردم نشده است.

اما تاریخی تماما جعلی که دست کم هزار سال پیش را روایت می کند و خود این روایت ها که بر گرفته از اقوام دیگر هستند در میان این "ایرانیان" به عاملی برای برتری جویی قومی تبدیل شده است.

در این بین بیت شعر فردوسی در مورد ایرانی که وی جغرافیای آن را در شمالغرب افغانستان می پنداشت تبدیل به گفتمان مسلط نژادگرایی ایرانی شده است.

چو ایران نباشد تن من مباد / بدین بوم و بر زنده یک تن مباد!

اگر سر به سر تن به کشتن دهیم / دریغ است که میهن به دشمن دهیم!

این اشعار که ذهینیت سازِ "بشر ستیزی" در ایران بوده است از سوی نرم خو ترین و بشردوست ترین افراد ایرانگرا به کرات تکرار شده است.

در بیت "چو ایران نباشد تن من مباد / بدین بوم و بر زنده یک تن مباد" به صراحت تاکید می شود که اگر ایران نباشد "حتی یک نفر در جهان نباید زنده بماند" که در آن مقصود از بوم ، ایران و مقصود از بر مابقی جهان است. این ذهنیت یعنی اینکه تمامی ملل دنیا باید قربانی تمامیت ارضی ایران شوند که ذهنیت گروه تروریستی دولت اسلامی به مراتب بهتر از آن است زیرا آنان لا اقل برای فتح سرزمینهای مسلمان نشین و نه بیشتر از آن دست به بزرگترین جنایت ها علیه بشریت زده اند. اما در اینجا تاکید شده است که تمامی 7 میلیارد مردم دنیا باید برای تمامیت ارضی این کشور بمیرند مضاف بر آنکه بخش هایی از مردم ایران نیز که با تمامیت ارضی آن مشکل پیدا کنند باید نسل کشی شوند.

حال تصور کنید که این اشعار و ابیات در دروس ادبیات فارسی و تمامی رسانه های این کشور از کودکی برای "ایرانیان" آموخته می شود. یعنی به کودکان در ایران القا می شود که مهمترین چیز در دنیا سرزمین است نه "انسان بودن". و همه ی ملت ها قربانی هویت ایرانی باید باشند. این ابیات مردم وفادار به ایران را به "جهاد بر علیه حقوق ملتهای دربند" دعوت می کند و از آنجایی که حق دادن به ملت های دربند در ایران به عنوان تجزیه ی این کشور تلقی می شود از این رو هرگز هیچ حقی برای این ملتها نباید داده شود!

حال باید پرسید که ای ایرانی! برای چه چیزی بر علیه مردم بخشی از کشورت جهاد می کنی؟ آیا نسل کشی ابنای بشر برای ایرانی که همه ی حقوق و آزادیهایت را از دست توی فارس هویت هم گرفته است و به بردگی جنسی در دبی مجبورت کرده است "وطن پرستی مشروع" است؟ آیا لیاقت ملت فارس هم همین زندگی برده وار است؟

گناه دختر 11 ساله ی تن فروش چیست؟ چرا باید به جای مدرسه رفتن و بازی کردن باید قربانی تجاوزات جنسی مکرر شود؟ چرا باید یک دختر 11 ساله ی فارس قربانی نژادگرایی مشتی آریا پرست ایرانی شود که با دزدیدن سرمایه های کشور فرار کرده و در غرب در بهترین شرایط رفاهی زندگی می کنند و با استفاده از رسانه های اپوزیسیون سعی در جاهل نگاهداشتن ملت خود دارند! در ایرانی که دیگر زن و شوهر هم نمی توانند زیر یک سقف زندگی کنند چرا باید ملت های دربند قربانی برساخته ای به نام "تمامیت ارضی" شوند؟

شاعر بزرگ ترکیه ای در این مورد می گوید :

تحمل رنج اگر آزادی است

پس هردویمان آزاد هستیم...

گوناز تی وی

MA

اخبار منتخب

Most Read