آخرین خبرها

12 بیماری خطرناک که توسط نوشابه ایجاد می شود

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
12 بیماری خطرناک که توسط نوشابه ایجاد می شود

Gunaz.tv

 

گوناز تی وی : نوشابه موجب ایجاد وابستگی و 12 بیماری می شود

به گزارش گوناز تی وی نوشابه که یک نوشیدنی مضرر به شمار می آید موجب دست کم 12 بیماری می شود

محققان گفته اند که مصرف زیاد نوشابه موجب وابستگی و اعتیاد به آن می شود و برای ترک آن دو روز زمان لازم است که در این دو روز با"عصبیت ، سردرد شدید ، بی خوابی و رعشه" همراه می شود.

اما دو روز بعد همه ی اینها کنار می رود با اینحالمصرف زیاد نوشابه 12 بیماری مهم را می تواند موجب شود

اولین این بیماری ها چاقی و چربی در قلب است. دومین بیماری نیز نارسایی کبد می باشد نوشابه همچنین می تواند موجب آلزایمر ، سنگ کلیه  وبیماری مزمن کلیه ، پوسیدگی شدید دندان ، برگرداندن اسید از معده به دهان ، پوکی استخوان ، فشار خون ، نارسایی قلبی ، سوء هاضمه و سرطان شود.

نویسنده کارن هیلل همچنین در اینباره نوشته است که بعضا در کشورهای شرقی از نوشابه به جای آب استفاده می شود که بسیار بسیار مضر است.

آقای مارک پرندرگاست چندی پیش اعلام کرده بود که رمز فرمول کوکا کولا را دشیفره نموده است که بر اساس گفته هایش دارچین ، گشنیز و دئرولی به مدت 24 ساعت بعد از خوابیدن در الکل در ساخت نوشابه استفاده می شود.

کارن هیل همچنین ادعا کرده است که در ده دقیقه ی اول بعد از صرف نوشابه به میزان 100 برابر نیاز روزانه ی شکر ، این ماده وارد خون می شود و به سرعت میزان شکر خون را افزایش دهد که بسیار خطرناک است

گوناز تی وی

MA

اخبار منتخب

Most Read