آخرین خبرها

مرند : یک شهروند آزربایجانی خود را حلقاویز کرد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
مرند : یک شهروند آزربایجانی خود را حلقاویز کرد

Gunaz.tv

گوناز تی وی: در چهارمین روز از سال جدید مردی میانسال در شهر مرند خود را حلق آویز نمود.

 به گزارش گوناز تی وی به نقل از خبرگزاری محلی پیام مرند، امروز سه شنبه 4 فروردین مردی میانسال در باغی واقع در منطقه خیام شهر مرند خود را حلق آویز نمود و به زندگی خویش پایان داد.

" احمد – م" حدود چهل سال داشت و این اولین خودکشی ثبت شده در سال جدید در شهرستان مرند می باشد.

چند روز پیش نیز دختری حدوداً  13 ساله در شهر مرند خود را در داخل کمد دیواری حلق آویز کرده بود.

روند رو به رشد خودکشی در آزربایجان جنوبی و ایران در مقایسه با سال های گذشته به وضعیت نگران کننده ای رسیده است. بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت ایران، روزانه 13 مورد خودکشی با میانگین سنی 29 سال در ایران اتفاق می افتد. همچنین نسبت خودکشی مردان به زنان 2.5 به یک یا بعضا 4.5 مرد به یک زن است.

جدید ترین آمار سازمان بهداشت جهانی، حکایت از افزایش میزان خودکشی در جهان به یک میلیون نفر در سال دارد که تعداد افراد اقدام کننده به خودکشی 10 تا 20 برابر شده است. همچنین در رتبه بندی علل مرگ در جهان، خودکشی رده سیزدهم را دارد. از سوی دیگر در زنان و مردان سنین 15 تا 44 سال، خودکشی سومین عامل مرگ به حساب می آید.

گوناز تی وی

H.M

 

اخبار منتخب

Most Read