آخرین خبرها

ارتش آزربایجان تنها در حمله ی اول قادر به نابودی 70% از نیروها و تجهیزات ارمنستان است

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
ارتش آزربایجان تنها در حمله ی اول قادر به نابودی 70% از نیروها و تجهیزات ارمنستان است

Gunaz.tv

 

گوناز تی وی : ژنرال ذاکیر حسن اف ادعا کرده است که ارتش آزربایجان تنها در اولین ضربه ی خود قادر به نابودی 70% از قوای دشمن اشغالگر است

به گزارش گوناز تی وی به نقل از وزارت دفاع آزربایجان ، ژنرال ذاکیر حسن اف در دیدار نوروزی از سنگرهای خط مقدم جبهه گفته است که ارتش آزربایجان آن قدر مجهز و آماده است که تنها با ضربه ی اول قادر به نابودی 70% از کل قوای دشمن اشغالگر می باشد.

وی با ابراز خوشنودی از روحیه ی بالای سربازان خط مقدم گفت :

عید بهار برای مردم آزربایجان عید مهمی است برای همین نیز من به عنوان وزیر دفاع همراه با معاونانم این عید را در میان شما عزیزان رزمنده می گذرانم. من به عینه شاهد هستم که سربازان ما چگونه قهرمانانه از وطن خود دفاع می کنند و چه حماسه ها می آفرینند.

وزیر دفاع افزود : بدانید که دشمن دیگر در وضعیت روحی-روانی بسیار پریشانی به سر می برد ما چنان ضرباتی بر آنها وارد می آوریم که تنها راه فرار را در پیش می گیرند. دیگر سنگرهای اشغالگران خالی است و آنها برای پر کردن آن از افراد لباس شخصی استفاده می کنند. ما باید به این کار ادامه دهیم که اشغالگران همیشه در خوف و هراس زندگی کنند.

ژنرال ارتش افزود : به شما وعده می دهم که ارتش ما به لحاظ تجهیزاتی و تکنولوژی آن چنان مجهز و آماده شده است که تنها در ضربه ی نخست قادر به امحای 70% از کل نیروها و قوای مسلح ارمنی هستیم. ما می توانیم کاری بکنیم که ارامنه تا صدها سال نتوانند آنرا فراموش کنند آنها باید بدانند که تا دیر نشده باید سرزمین های ما را تخلیه کرده بروند. ما انتقام شهدایمان را از آنها به سختی خواهیم گرفت.

ذاکیر حسن اف افزود : شما سخنان پرزیدنت علی اف را در مورد وعده ی بازگشت ما به سرزمین های تاریخیمان را شنیده اید. ما به ایروان ، زنگه زور ، شوشا و خانکندی باز خواهیم گشت و این واقعیتی است که نه در آینده ی دور که بزودی شاهد آن خواهیم بود.

لازم به ذکر است که بودجه ی ارتش آزربایجان به تنهایی در حدود 4 برابر کل بودجه ی دولت ارمنستان است و این کشور با خریدهای تسلیحاتی میلیارد دلاری بعد از بریتانیا بزرگترین بازار خرید سلاح در کل اروپاست.

گفتنیست اشغالگران ارمنی بیش از دو دهه است که 20% از سرزمین آزربایجان را در اشغال دارند اما با رونق اقتصادی آزربایجان در دهه ی گذشته و رشد بسیار سریع اقتصادی این کشور ارتش خود را به سرعت توسعه داد. ارامنه بیم آن دارند که بدون حمایت ایران و روسیه از ارمنستان ، آغاز جنگ در قاراباغ استقلال این کشور را از طرف ارتش آزربایجان به مخاطره انداخته این ارتش تا قلب ایروان پایتخت کشور اشغالگر ارمنستان پیش برود

گوناز تی وی

MA

اخبار منتخب

Most Read