آخرین خبرها

مرگ سه مامور نیروی انتظامی ایران در بلوچستان

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
مرگ سه مامور نیروی انتظامی ایران در بلوچستان

Gunaz.tv

گوناز تی وی: سه مامور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی یک بمب گذاری در بلوچستان کشته شده اند. این بمب گذاری از سوی بلوچ های مسلح صورت گرفته است که به گفته مقامات رژیم ایران در کشور پاکستان آموزش دیده اند.

به گزارش گوناز تی وی، جمعه 29 اسفند،سه تن از ماموران نیروی انتظامی ایران با در یک بمب گذاری در استان سیستان و بلوچستان کشته شده اند.

محمدرضا نقدی، رئیس سازمان تروریستی بسیج از دست داشتن "تروریست ها" در این حادثه خبر داده است اما منظور وی از هویت تروریست ها آشکار نیست. نقدی آمریکا را متهم کرده است که "تروریست‌ها را در پاکستان پرورش داده و تجهیز کرده است".

آقای نقدی توضیحات بیشتری درباره این حادثه نداده، و رسانه‌های ایران نیز تاکنون گزارشی در این باره منتشر نکرده‌اند.

مقامات جمهوری اسلامی پیش از این بارها آمریکا را به حمایت از گروه‌های مسلح مخالف جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان متهم کرده‌اند.

در ماه‌های اخیر همچنین گزارش‌های متعددی منتشر شده ‌است که حکایت از آن دارد تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی ایران در منطقه سیستان و بلوچستان توسط گروه‌های مسلح کشته شده‌اند.

از جمله عصر روز پنج‌شنبه، 11 دی، یک معلم و یک عضو نیروی بسیج منطقه در "روستای نصیرآباد"، از روستاهای نزدیک به شهر راسک در استان سیستان و بلوچستان، به دست دو موتورسوار به قتل رسیدند..

تداوم درگیری‌ها بین نیروهای مسلح و ماموران امنیتی و انتظامی ایران در استان سیستان و بلوچستان در حالی است که حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور ایران، روز دوشنبه، 25 اسفند، گفته بود که تعدادی از اعضای گروه‌های "ضد انقلاب و اشرار" در غرب و جنوب ایران از جمله استان‌های کرمانشاه، کردستان و سیستان و بلوچستان خود را "تسلیم" کرده‌اند.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read