آخرین خبرها

باشگاه شهرداری اورمیه فعالیت های والیبالی خود را تعلیق کرد و رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی از سمت خود استعفا داد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
باشگاه شهرداری اورمیه فعالیت های والیبالی خود را تعلیق کرد و رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی از سمت خود استعفا داد

Gunaz.tv
 گونازتی وی: در اعتراض به ضرب وشتم طرفداران والیبال اورمیه از سوی نیروهای انتظامی رژیم ایران در تهران، باشگاه شهرداری اورمیه فعالیت های والیبالی خود را به تعلیق درآورد و رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی نیز از سمت خود استعفا داد.

به گزارش گونازتی وی به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اورمیه، كريم فروزان رئيس هيات واليبال استان آذربايجان غربی پس از مصاحبه های اخير داورزنی رئيس فدراسيون واليبال و محمود افشار دوست دبير فاشیست فدراسيون واليبال و همچنين به علت  بی حرمتی های اخير و ضرب و شتم  هواداران تيم واليبال شهرداری اورميه  در سالن ۳ هزار نفری آزادی تهران از سمت خود استعفا داد.

احد يوسفی مدير عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اروميه نيز در حمايت از اين موضوع  و مردم فهيم آذربايجان طی بيانيه ای اعلام داشت:

در حمايت از استعفای كريم فروزان ، رئيس هيئت واليبال استان آذربايجان غربی ، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اروميه در اعتراض به رفتارهای ناشايست و نامناسب فدراسيون واليبال جمهوری اسلامی ايران و يگان انتظامی استان تهران تا اطلاع ثانوی و حصول نتيجه از طريق ورزارت كشور و وزارت ورزش و جوانان تمام فعاليت های ورزشی خود در رشته واليبال  را به حالت تعليق در آورد.

لازم به ذکر است محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال رژیم ایران طی اظهارات فاشیستی تماشاگران تورک آزربایجان را متهم به جنجال آفرینی کرده و یورش وحشیانه نیروهای مزدور رژیم فاشیست ایران به تماشاگران تورک آزربایجان را نیز ستوده است.

دبیر فاشیست فدراسیون والیبال رژیم ایران در خصوص حواشی بعد از بازی دو تیم پیکان و شهرداری اورمیه  گفت:"من فکر می‌کنم می‌شد دوستان ما این موضوع را مدیریت کنند ولی متاسفانه این موضوع باز شد و تماشاگران اورمیه جنجال کردند! اما ماموران نیروی انتظامی زحمت کشیدند! و مشکل را برطرف کردند".

گونازتی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read