آخرین خبرها

فوری : ارتش آزربایجان بیست اشغالگر ارمنی را به هلاکت رسانده و یا زخمی کرده است

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
فوری : ارتش آزربایجان بیست اشغالگر ارمنی را به هلاکت رسانده و یا زخمی کرده است

Gunaz.tv

 

گوناز تی وی : ارتش ملی آزربایجان در 19 ماه مارس ضربه ی مهلکی به نیروهای دشمن وارد کرده است

به گزارش گوناز تی وی به نقل از وزارت دفاع آزربایجان شمالی دولت غاصب ارمنی آمار ضایعات خود را پنهان می کند.

در بیانیه ی وزارت دفاع کشورمان آزربایجان آمده است که ارتش ملی آزربایجان در 19 ماه مارس (امروز) بر اثر درگیری با نیروهای اشغالگر 20 سرباز ارمنی را به هلاکت رسانده و یا زخمی کرده است. ولی دولت اشغالگر ارمنی بدلیل هراس از مردم و مادران کشته شدگان این خبر را پنهان نموده است و آمار واقعی تلفات را ارایه نمی دهد.

ژنرال ذاکر حسن اف با حظور در برابر گردانهای زرهی گفت :

دشمن باید بفهمد که وی وارد خاک کشور دیگری شده است و تنها راه جان سالم به در بردنش خروج بی قید و شرط و برای همیشگی نیروهایش می باشد در غیر این صورت تحرکات تخریب گرایانه ی دشمن با مشت آهنین پاسخ داده خواهد شد و ضربه ای که به اشغالگران وارد خواهیم ساخت بی شک کشنده خواهد بود.

ووزیر دفاع همچنین افزوده است که اسنادمان در مورد نبرد امروز به زودی منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که دو کشور آزربایجان و ارمنستان در خط کنترل آتش بس به کرات با تحرکات دشمن درگیر می شوند و  اشغالگران ارمنی بیش از دو دهه است که سرزمین قاراباغ وهفت بخش اطراف آنرا تحت اشغال خود دارند و موجب آوارگی بیش از 1  میلیون آزربایجانی از سرزمین های پدری خود شده اند.

گوناز تی وی

MA

اخبار منتخب

Most Read