آخرین خبرها

دبیر فاشیست فدراسیون والیبال: تماشاگران اورمیه جنجال کردند اما ماموران نیروی انتظامی زحمت کشیدند و مشکل را برطرف کردند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
دبیر فاشیست فدراسیون والیبال: تماشاگران اورمیه جنجال کردند اما ماموران نیروی انتظامی زحمت کشیدند و مشکل را برطرف کردند

Gunaz.tv
 گونازتی وی: دبیر فدراسیون والیبال رژیم ایران طی اظهارات فاشیستی تماشاگران تورک آزربایجان را متهم به جنجال آفرینی کرده و یورش وحشیانه نیروهای مزدور رژیم فاشیست ایران به تماشاگران تورک آزربایجان را نیز ستوده است.

به گزارش گونازتی وی، محمود افشاردوست دبیر فاشیست فدراسیون والیبال رژیم ایران در خصوص حواشی بعد از بازی دو تیم پیکان و شهرداری اورمیه که هنگام خروج تماشاگران تورک از ورزشگاه، نیروهای مزدور رژیم نژاد پرست که از شعارهای ملی هواداران والیبال آزربایجان در طول بازی خشمگین شده بودند، به یکباره به سوی آزربایجانی ها حمله ور شده و مورد ضرب و شتم قرار دادند، اظهار کرد:" این اتفاق بین تماشاگران ۲ تیم نبود و تمام حوادث منتسب بود به تماشاگران تیم شهرداری اورمیه! که باعث شروع این جنجال شد که فکر می‌کنم حتی مرتبط با والیبال هم نیست یعنی دلیل این جنجال‌ها نه والیبال بود، نه به دلیل باخت تیم شهرداری اورمیه".

دبیر فاشیست فدراسیون والیبال رژیم ایران گفت:"من فکر می‌کنم می‌شد دوستان ما این موضوع را مدیریت کنند ولی متاسفانه این موضوع باز شد و تماشاگران اورمیه جنجال کردند! اما ماموران نیروی انتظامی زحمت کشیدند! و مشکل را برطرف کردند".

یوسفی، مدیر عامل باشگاه والیبال شهرداری اورمیه در گفتگو با خبرنگاران گفت:" از مسئولان باید سوال کرد که چرا مسابقات را در چنین جایی برگزار می‌کند و از نیروی انتظامی هم باید پرسید که چرا با هوادارانی که ۸۰۰ کیلومتر راه آمده‌اند اینگونه برخورد می‌کنند. آیا این ورزش سالم است؟".

وی درخصوص تشویق هواداران اورمیه گفت:" فحاشی نشده است و ما فقط تشویق می‌کردیم وظیفه نیروی انتظامی کنترل بازی بود. مطمئن باشند این قضایا پیگیری می‌شود ما شهر عاشقان والیبال هستیم و این را هم به دنیا هم ثابت کردیم".

افزودنی است دیروز در مسابقه فینال والیبال بین پیکان تهران و شهرداری اورمیه، هنگام خروج تماشاگران تورک از ورزشگاه، نیروهای مزدور رژیم نژاد پرست که از شعارهای ملی هواداران والیبال آزربایجان در طول بازی خشمگین شده بودند، به یکباره به سوی آزربایجانی ها حمله ور شده و مورد ضرب و شتم قرار دادند.

همچنین قبل از شروع این بازی نیز مامورین به بهانه اینکه سقف سهمیه تعیین شده برای تیم میهمان، یعنی ۱۰۰۰ نفر تکمیل شده از ورود بیش از نیمی از تماشاچیانی که از اورمیه آمده بودند جلوگیری کردند و این افراد پشت درمانده بعد از بازی هم بدون اینکه در جریان بازی قرار بگیرند مورد ضرب و شتم مزدوران رژیم فاشیست قرار گرفتند.

گونازتی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read