آخرین خبرها

پهباد آمریکایی توسط رژیم ساقط شد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
پهباد آمریکایی توسط رژیم ساقط شد

Gunaz.tv

 گوناز تی وی: نیروهای وابسته به رژیم اسد توانسته‌اند یک هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین ایالات متحده آمریکا را در ساحل دریای مدیترانه منفجر کنند.

به گزارش گوناز تی وی، روز گذشته همزمان با اینکه ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که کنترل یک پهباد خود را از دست داده است، نیروهای اسد از ساقط کردن پهباد آمریکایی در شمالغرب سوریه خبر داده اند.

یک مقام رسمی آمریکا به واشینگتن‌پست گفته است "تائید می‌کنیم که در ساعت 13:40 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا، ارتش کنترل یک فروند ام‌کیو-1 پرداتور را از دست داده است. این هواپیما مسلح نبود و از راه دور، بر فراز منطقه شمال غرب سوریه، کنترل می‌شد."

با این حال مقامات آمریکایی تایید نکرده اند که پهباد به دست نیروهای اسد منفجر و ساقط شده است.

آمریکا در حال تحقیق برای دست یافتن به علت ناپدید شدن پهباد می باشد.

گوناز تی وی

H.M

 

اخبار منتخب

Most Read