آخرین خبرها

راه پیمایی در آمریکا با نزدیک شدن به سالروز نسل کشی خوجالئ + ویدیو

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
راه پیمایی در آمریکا با نزدیک شدن به سالروز نسل کشی خوجالئ + ویدیو

Gunaz.tv
 گونازتی وی: با نزدیک شدن به سالرزو نسل کشی ارمنی ها در خوجالئ آزربایجان، راه پیمایی هایی همزمان در سراسر دنیا از جمله کشور آمریکا آغاز شده است.

به گزارش گونازتی وی، طرح کمپین تبلیغاتی نسل کشی خوجالئ در ایالات متحده آمریکا که با ابتکار "آنار ممداف" مؤسس سازمان اتحاد آزربایجان ـ آمریکا تشکیل شده است همچنان ادامه دارد.

کمپین تبلیغاتی نسل کشی خوجالئ در حال حاضر، پس از شهر نیویورک، در خیابانهای واشنگتن پایتخت ایالات متحده آمریکا در حال برگزاری است که در مرکز شهر واشنگتن بر روی ساختمانهای مرتفع پلاکاردهایی که بر روی آنها نوشته شده " عدالت برای خوجالئ "، " فاجعه انسانی در برابر آزربایجان " نصب شده و در بین مردم نیز بروشورهایی با این مضامین پخش میشود.

کمپین تبلیغاتی نسل کشی خوجالئ همچنین در زمانهای پر رفت و آمد عابرین و وسایط نقلیه بر روی ساختمانها تساویرلیزری همراه با  آمار شهیدان خوجالئ و آرم نیز برای توجه مردم پخش میکند که علاوه بر این، روی اتوبوسهایی که بر روی آنها پسترهایی در رابطه با نسل کشی خوجالئ نصب شده، برای آشنایی تعداد زیاد مردم از فاجعه خوجالئ که توسط ارمنی های قاتل بوقوع پیوسته، سه هفته در خیابانهای واشگنتن تردد خواهد کرد.

از اقدامات مهم و مؤثر کمپین تبلیغاتی نسل کشی خوجالئ، میتوان به راهپیمایی دیروز شهروندان آمریکایی که تعداد آنها بیش از ۱۰۰ نفر میرسید اشاره کرد که در خیابانهایی که ورود وسایط نقلیه در آن ممنوع است، نسبت به نسل کشی خوجالئ توسط ارمنی ها، خشم و انزجار خود را ابراز کرده و موفق به جلب توجه مردم گردیدند.

راهپیمایان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهای " عدالت برای خوجالئ "، " فاجعه انسانی در برابر آزربایجان " و " نسل کشی ای که ۲۳ سال پیش اتفاق افتاد " با عبور از خیابانها و کوچه ها به سمت کاخ سفید حرکت کرده و در مقابل کاخ سفید نسبت به این عمل وحشیانه ارمنی ها اعتراض خود را بیان کردند.

افزودنی است طرح کمپین تبلیغاتی نسل کشی خوجالئ در ایالات متحده آمریکا تا پایان ماه مارس ادامه خواهد داشت.

گونازتی وی

S.N

 

 

 

 

 

 

اخبار منتخب

Most Read